Πέμπτη 31 Ιουλίου 2008

Μετά ...εγώ φταίω;







1. Αρχικά πατήστε επάνω στην εικόνα και δείτε την σε μεγαλύτερο μέγεθος (Κόλπο: αφού ανοίξετε την εικόνα σε μεγάλο μέγεθος μπορείτε να επιστρέψετε στη σελίδα αυτή πατώντας το Backspace). 


2. Περιμένετε ένα λεπτό (ή και περισσότερο, δεν πειράζει). Σκεφτείτε. Κάντε όνειρα. Πολλά. Ελεύθερα. Μακριά. Κοντά. Να έχει αρκετό αέρα και θερμοκρασία κατάλληλη- αυτή που σας αρέσει. Μυρίστε τη φύση. Νοιώστε την ταχύτητα της Χόντας. Σχεδιάστε με το μυαλό σας το ιδανικό απόγευμα παρέα με τον καλό σας ή την καλή σας ή τον καλό σας εαυτό μόνο. Ό,τι θέλετε εσείς.

3. Αποφασίστε τώρα, ποια από αυτές τις 4 θεές που σας αποκαλύπτει η εικόνα καλύπτει όλα αυτά που σκεφτήκατε στο 2 με τον καλύτερο τρόπο;

4. Ψηφίστε. Τώρα. Δεν κληρώνεται κάποια. Ίσως όμως να την κληρώσετε εσείς στον εαυτό σας. Ίσως και εγώ...

2 σχόλια:

  1. εντάξει, ψήφισα την χρυσαφί, αλλά στην πραματικότητα δεν μου άρεσε καμμία. Είναι η πιο άσχημη Transalp που βγήκε ποτέ. Μοιάζει αρκετά με την Freewind που επίσης είναι άσχημη. Τουλάχιστον ας βάζανε στην 700άρα ασημένιες ζάντες να φύγει η συνολική μαυρίλα της μηχανής. Πάντως την είδα στα χέρια ενός φίλου μου εδώ στην Ξάνθη και μου φάνηκε ομορφότερη live! ΟΜΩΣ ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΣΕΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χμ... ενδιαφέρουσες σκέψεις! Όμως είναι Χόντα, είναι politicaly correct -όπως και οι πρόγονοί της- και νομίζω ότι μου ...ταιριάζει, είναι στα κυβικά μου.

    Αυτά μέχρι τώρα βέβαια, που αρχίζω και μαθαίνω, νοιώθω, επικοινωνώ με την Φριγουίντ. Τη στιγμή που θα/αν έρθει μπορεί να επιλέξω λιντάκι ή ντουκάτι... κανείς δεν ξέρει! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή