Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Τέλος εποχής...

Πλάκα - πλάκα αυτό το blog με συντρόφευσε για αρκετούς μήνες...
Το μετέφερα σε έγγραφο του Word και το τύπωσα όλο. Το είχα μαζί μου και το διάβαζα που και που τα βράδια πριν κοιμηθώ. Ιδιαιτέρως τα σχόλια. Δεν θα ξεχάσω την Άφρο, τη Φει Μα, τον ΒΒ, τους Ανώνυμους, αλλά και όλους αυτούς που έγραψαν ουσιαστικά κείμενα, απαντήσεις, σχόλια σε αυτά που μου έβγαιναν. Για αυτά τα σχόλια γράφτηκε το blog. Ή καλύτερα μόνο για αυτά αξίζει αυτή η προσπάθεια που κλείνει κάπου εδώ.


Κάνοντας λοιπόν τον ...απαραίτητο απολογισμό, το παρόν blog ξεκίνησε δειλά - δειλά τον Ιούλιο του 2007 και έκλεισε την τροχιά του τον Μάιο του 2009 - ένα χρόνο πριν. Στο διάστημα αυτό ανέβηκαν περίπου 150 αναρτήσεις και δημοσιεύτηκαν περισσότερα από 700 σχόλια. Κατηγοριοποιώντας τις αναρτήσεις ...πρωταγωνίστησαν τα θέματα που είχαν σαν ετικέτες τις λέξεις "Χαλαρά", "Εξελίξεις, "Ζωή", "Σκέψεις". Καθόλου άσχημα χωρίς να με απασχολεί η ποσότητα ή οι στατιστικές. Πήρα mail από αγνώστους με διάφορα και ενδιαφέροντα θέματα και η πρώτη επαφή μου με την έννοια του blog μου άφησε πολύ περισσότερες θετικές εντυπώσεις. Άλλαξαν πολλά πράγματα στην προσωπική μου ζωή που σαφώς έγιναν αντιληπτά μέσα από τα γραφόμενα. Θα μπορούσα να αναφέρω την αγορά και χρήση μια μηχανής ως μέσο απόδρασης, την αλλαγή χρώματος μαλλιών, το χάσιμο αρκετών κιλών καθώς και πολλών άλλων που δυσκολότερα περιγράφονται και έχουν να κάνουν με εσωτερικές διεργασίες και αναλύσεις. 

Κάποιοι μου είπαν, μα γιατί γράφεις τόσα πράγματα για σένα, γιατί "ξεβρακώνεσαι" σε γνωστούς και αγνώστους; Η απάντησή μου ήταν και είναι η ίδια: γιατί η ζωή είναι πολύ μικρή για να σκεφτόμαστε συνέχεια "μήπως", "αν", "ίσως" και προχωράμε συνεχώς σε ένα σχοινί ή σε ποδήλατο (αναλόγως της αισθητικής γωνίας του θεατή) για άγνωστο χρονικό διάστημα. Σε όποιον αρέσουμε! Εξάλλου αν δεν ξεβρακωθείς δεν μπορείς να ξαναντυθείς...

Από την τεχνική σκοπιά θα ήθελα να πω ότι αντιμετώπισα αρκετές δυσκολίες με την εμφάνιση του blog, ιδιαίτερα με τις γραμματοσειρές που δεν μπορούσα να τις δαμάσω εύκολα. Φταίει ότι έγραφα από διαφορετικούς υπολογιστές με διαφορετικούς browsers, φταίνε οι αναβαθμίσεις της πλατφόρμας σχεδιασμού των blogs, φταίει η άγνοιά μου σε μερικά θέματα, δεν ξέρω...


Το λοιπόν: αυτόν τον καιρό ξεκινώ μια νέα προσπάθεια στο μοτίβο του blog πάλι. Υπάρχει μια νέα διεύθυνση: http://a-n-n-i.blogspot.com στην οποία θα προσπαθήσω να δώσω έναν αέρα αισθητικής βελτίωσης καθώς και να γράψω όταν οι σκέψεις μου βγαίνουν σε λέξεις που ενδεχομένως σε κάποιους να φανούν χρήσιμες ή ενδιαφέρουσες. Δεν έχω κλείσει ακόμη σε ένα συγκεκριμένο σκελετό ούτε ξέρω πόσο θα κρατήσει αυτή η νέα απόπειρα. Πραγματικά όμως θα ήθελα να έβγαινε κάτι ουσιαστικό πάλι σαν την προηγούμενη φορά. Θα δείξει. 


Σας καλώ λοιπόν στο νέο μου blog. Είστε όλοι σας καλοδεχούμενοι με μία μόνο σημείωση, ας μην ξεχνάμε ότι η επικοινωνία αυτού του είδους έχει ουσιαστικές διαφορές από την προσωπική συνάντηση όπου βλέπουμε το πρόσωπο και τις αντιδράσεις του άλλου, τις χειρονομίες του, τον τρόπο που εκφράζεται. Ας είμαστε λίγο περισσότερο προσεκτικοί σε αυτά που γράφουμε.


Καλή σας μέρα!


* Σαν υστερόγραφο: αν έχετε διάθεση ρίξτε μια ματιά στις αναρτήσεις που μου άρεσαν ιδιαιτέρως: Διαγραφές, Σχέση, Σπασμένα φτερά, Πόνος, Γρανίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου