Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008

Πρώτες φορές...

Λοιπόν, κάθε μέρα -λένε και το πιστεύω και εγώ- μια καινούρια αρχή. Ένα νέο ξεκίνημα με ό,τι αυτό συνεπάγεται: απολογισμός πεπραγμένων, εσφαλμένες κινήσεις, λησμονημένες υποχρεώσεις, αλλεπάλληλες αναβολές αποφάσεων. Για σκέψου: είσαι σίγουρη ότι κάθε μέρα θα έχεις την ευκαιρία να επανορθώσεις; Θυμήσου: όταν τελικά βρήκες το κουράγιο και θέλησες να ζητήσεις συγνώμη για κάτι που είπες ή έκανες ή υπονόησες ή … ή … μπορούσες πάντα φίλε μου; Σε περίμενε ο αποδέκτης στη γωνία να πας να τον συναντήσεις; (Θα σας περιγράψω αργότερα μια ιστορία που μου έμεινε…). Μην αναβάλεις λοιπόν, όσο έχεις την άνεση να το κάνεις. Δεν ξέρεις!

Σήμερα, μου έτυχαν πολλά «πρώτη φορά που…». Αξίζει να τα αναφέρω:

|~|Καθώς περνούσα από ένα χωριό με τη μηχανή, στo καφενείο της πλατείας, καθόντουσαν 4-5 άτομα (κυρίως ηλικιωμένοι). Ανάμεσά τους και ένας τύπος στα 25 + -, που καθώς πλησίαζα, σχετικά αργά γιατί ερχόταν λεωφορείο και φορτηγό από απέναντι, γύρισε απότομα στην καρέκλα και με έβλεπε με ύφος …ξελιγωμένο. Μου βγήκε αυθόρμητα: σταμάτησα μπροστά του και του είπα «θέλεις να κάνεις μια βόλτα;», μετά από 10 δευτερόλεπτα αμηχανίας, έκπληξης, αμφιβολίας… «σοβαρά μιλάς;», «ναι ρε, πάρτην!». Κατεβαίνω και κάνω στην άκρη για να ανέβει. Όταν γύρισε, μετά από δύο γύρους της πλατείας… το χαμόγελό του είχε κολλήσει στο πρόσωπό του. Τον χαιρέτησα με την κόρνα μου (μπιπ-μπιιιιπ) βλέποντάς τον από τον καθρέφτη μου να έχει ακριβώς το ίδιο χαμόγελο στο πρόσωπό του. Ήταν η ανταμοιβή μου.

|~|Για πρώτη φορά ανέβηκα (και κατέβηκα) τον Κορύλοβο με τη μηχανή. Δεν μου άρεσε. Έχω απολαύσει πολύ καλύτερες στροφές αλλού.

|~|Για πρώτη φορά ανέβηκε η Έλλη στη μηχανή (συνεπιβάτης). Τρόμαξε. Πάτησα 97 ερχόμενοι από Καλλίφυτο. Τα πήγε μια χαρά και ας φοβόταν για το αντίθετο. Έλλη, όποτε θελήσεις (κατόπιν περμίσιον όλγουεις) είμαι εδώ.

|~|Για πρώτη φορά άκουσα μια «διαπίστωση» από ένα άτομο που εμπιστεύομαι πάρα πολύ και η οποία με ταρακούνησε ευχάριστα. Σε ευχαριστώ φιλενάδα…

|~|Για πρώτη φορά άκουσα τα 3 πρώτα CD της Loreena McKennitt. Ταξίδεψα πολύ μακριά… Σε ευχαριστώ Λορίνα!

|~| Για πρώτη φορά έβαλα τον browser (φυλλομετρητή ελληνιστί) της Google, τον Google Chrome και τον βρήκα πολύ όμορφο. Μου θύμισε έντονα το iPhone – ιδιαίτερα στα downloads.

Γράψτε στα σχόλια για τις δικές σας «πρώτες φορές». Θα έχει ενδιαφέρον!

14 σχόλια:

  1. Ανδρέα μου ευχαριστώ για την βόλτα, πραγματικά ελπίζω να το επαναλάβουμε κάποια φορά :)

    Όσο για την κάμερα για τις διαδρομές βρήκα ένα σχετικά οικονομικό μοντέλο ;)
    http://www.flickr.com/photos/30197065@N04/2827700721/#preview

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άποψή μου είναι οτι κάθε στιγμή είναι και μια πρώτη φορά. Τα παιδιά το αντιλαμβάνονται καλύτερα αυτό γιατί συναντάνε καινούργια πράγματα...

    Οι μεγάλοι το αντιλαμβάνονται επίσης όταν φάνε ένα μεγάλο ταρακούνημα που θα τους αναγκάσει να αλλάξουν συνήθειες και να συναντήσουν καινούργια πράγματα.

    Συνέχισε να γράφεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε ανώνυμε δεν θα συμφωνήσω με το δεύτερο ιδαίτερα. Πάντα συναντάμε καινούρια πράγματα ασχέτως ταρακουνημάτων. Το αν τα εξωτερικεύουμε ή όχι, είναι άλλο θέμα πιστεύω. Σαφώς και παίζει ρόλο η ηλικία και το πόσο γεμάτος είναι ο σκληρός δίσκος με ντέιτας.

    Θα συνεχίσω να γράφω. Τώρα που βρήκα το κόλπο... ;-) δεν με σταματάει ούτε η Ολ...ία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σε πάρει η ευχή! Μου θύμησες και όλα τα ταξίδια μικρά και μεγάλα με την RT και επεθύμησα σφόδρα μια βόλτα μαζί σου και με τις μηχανές μας! Όμως ΕΚΕΙΝΗ λείπει...
    Κάθε φορά με ΕΚΕΙΝΗΝ ήταν σαν να ήταν η πρώτη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν ήξερες πόσο πολύ θα ήθελα να την ανεβώ τώρα και να χαθώ σε μέρη σαν κι αυτά: http://tiny.cc/PCfJk ή http://tiny.cc/GOUGd ή http://tiny.cc/8NPOW

    ...

    Αχ ρε μπαγάσα, την έδωσες έτσι! Δεν τα δίνουν αυτά τα μηχανήματα σε άλλους. Σου ήταν πάντα πιστή η ..."άτιμη"! Γιατί ξέρεις τι λένε: αν σε απατήσει, άστην να την έχει ο άλλος, χάρισμά του.

    Χα! ΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. «διαπίστωση»? Τι εννοείς? Αχ πόσο δίκιο εχεις σε όλα! να ξέρεις περιμένω με ανυπομονησία πότε θα εκδόσεις βιβλίο! κάν΄το το βλέπω για best seller! δεν ξέρω αλλά κάθε φορά που διαβάζω αυτά που γράφεις μου δημιουργείται ένα ευχάριστο συναίσθημα! έχω την αίσθηση ότι διάβαζω για κάτι παλιό για κάτι που αξίζει να μείνει μέχρι σήμερα, για κάτι που ταλαιπωρήθηκε στο χρόνο και όμως έμεινε άφθαρτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τώρα εγώ γιατί δεν πιάνω το "διαπίστωση"? Το έγραψα εγώ; Το λες εσύ; :-|

    Η ποιητική διάθεση σε κορυφαίες στιγμές βλέπω... Τώρα αν σου πω ότι θα μας πάρουν με τις πέτρες με αυτά που γράφεις!

    Δεν σου κρύβω ότι κρυφοκοιτάζω που και που σε "άπιαστα" μέρη -μέχρι ...χθες- και μου φαίνονται ότι τελικά μπορεί και να μην είναι έτσι. Βρε λες να κάτσει κάτι (δεν μιλάω για βιβλίο, αλλά για άλλα που θα στα πω από κοντά) και να γυρίσει το πράμα τελείως διαφορετικά;

    O tempora o mores...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο λόγος που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν προχωρούν και πολύ στη ζωή είναι ότι παρακάμπτουν την ευκαιρία και σφίγγουν το χέρι στην αναβολή. Η αναβολή είναι ο τάφος που μέσα του θάβεται η ευκαιρία. Τζων Μέισον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στην ανάρτηση αναφέρεις ότι για πρώτη φορά έκανες μια διαπίστωση αλλά δεν αναφέρεις ποια είναι αυτη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ μετά από χρόνια που χαλαρώνω.
    Και είναι ωραίο!
    Έφυγαν όλοι ελεύθερα πουλιά. Λίγες μέρες ακόμα θα κρατήσει αυτό. Έμεινε ο Βασίλης. Τρώει όλο το φαγητό του για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, για να πάει στο μεγάλο σχολείο,για να φτάνει το ταβάνι και για να σκοτώνει τους δράκους δυο δυο στο δάσος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητοί ταξιδιάρηδες ρομαντικοί αυτού του μπλογκ,
    να σας θυμίσω ότι οι πρώτες φορές μπορεί να είναι επικίνδυνες ή καταστροφικές και να σε στιγματίσουν ανεπανόρθωτα?
    Μπαίνω στον πειρασμό να το κάνω κ να σας ξενερώσω αλλά όχι,
    γιατί σήμερα είναι η μέρα που γύρισα από την πρώτη φορά που χάρισα στον εαυτό μου χλιδάτες διακοπές και έχω διάθεση κουυυλ!

    -Νούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή