Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008

Επόμενα βήματα

Διατηρώντας μια σχέση εμπιστοσύνης με τους φίλους και τις φίλες του μπλογκ θα ήθελα να σας ανακοινώσω τα άμεσα σχέδιά μου...
  • Παρήγγειλα μια Helmet Cam για να την τοποθετήσω επί ή παρά του κράνους μου (βλέπε φώτο κράνους). Αφορμή αυτής της κίνησης στάθηκε η χθεσινή μίνι απόδρασή μου σε μέρη που δεν θα πήγαινα ποτέ αν τα χέρια μου έλεγχαν το τιμόνι ενός αυτοκινήτου - παρά μόνο σκληροτράχηλου τζιπ. Οι εικόνες λοιπόν που διαδέχονταν η μια την άλλη ήταν τόσο εντυπωσιακές που ακόμη και αν τραβούσα φωτογραφίες δεν θα μπορούσε κανείς να απολαύσει αυτό που ζούσα εν κινήσει. Απαιτείται λοιπόν συσκευή εγγραφής βίντεο, προσαρμοσμένη στο κράνος (καλύτερα θα ήταν στον αμφιβληστροειδή χιτώνα των ματιών μου, αλλά δεν παίζει…).
  • Δεύτερη κίνηση, ιδιαίτερα χρονοβόρα είναι να τραβήξω βιντεάκια από τις διαδρομές που αξίζει κάποιος να δει – πάντα από τη δική μου οπτική και όχι μόνο γωνία. Η βασική ιδέα είναι να εμπλουτίζω σταδιακά μια σελίδα (π.χ. την …ταλαίπωρη σελίδα mydrama.gr, η οποία δεν έχει σχέση με το μπλογκ, είναι μια σελίδα που την έχω καπαρώσει εδώ και 3 χρόνια, αλλά δεν βρήκα το χρόνο να ασχοληθώ μαζί της) έτσι ώστε ένας που θέλει να έρθει προς τα εδώ πάνω να μπορεί να δει ζωντανά τις περιοχές μας. Μια φωτογραφία μπορεί να είναι …χίλιες λέξεις, αλλά δεν ξέρεις τι λέξεις! Σίγουρα θα έχετε δει φωτογραφίες που τραβηγμένες με τον κατάλληλο τρόπο, γωνία και φωτισμό αποθανατίζουν κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό που είναι στην πραγματικότητα. Άλλο πράγμα λοιπόν η στατική εικόνα και άλλο η αλληλουχία εικόνων και πλάνων με βίντεο.
Είναι αλήθεια ότι θα έχει έναν αέρα μηχανόβιων διαδρομών που άλλωστε «προσφέρονται» περισσότερο για την άγρια ομορφιά του νομού μας.
  • Τρίτη κίνηση, ακόμη πιο χρονοβόρα, να μπουν πληροφορίες πέραν των βίντεο (δεν λέμε τι είδους ακόμη…) ώστε να εντοπίζει ο εν δυνάμει επισκέπτης, σημεία ενδιαφέροντος που θα συνδυάζουν διάφορες καταστάσεις και εικόνες που τον ενδιαφέρουν.
Είναι μεγαλόπνοο σχέδιο, αλλά συνδυάζεται και με άλλα βήματα που πιστεύω ότι θα δέσουν (δεν είμαι μόνος μου σε όλο αυτό) και μπορεί να γίνει «ωραία δουλειά»…

3 σχόλια:

  1. Άντε και καλές διαδρομές κουμπάρε! σ περιμενω πως και πως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, θα γίνει κι αυτό. Δεν ξεχνώ και το ξέρετε! Τεχνικής φύσεως δυσκολίες εμποδίζουν στην παρούσα στιγμή να κάνω το ταξιδάκι.

    Φιλούδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑνώνυμοςΜαρτίου 05, 2009

    καλές οι φωτό και τα βίντεο, αλλά δεν συγκρίνονται με την πανοραμική εικόνα που έχει το μάτι, με την αίσθηση του τραβήγματος προς τα πίσω όταν σε τρώει η δεξιά παλάμη, με τις μυρωδιές, με την ένταση στα πλαγιάσματα, με τα μυγάκια που σκάνε στο τζάμι με υπόκωφο κρότο, με το βιαστικό αλλά άνετο προσπέρασμα μιας σειράς αυτοκινήτων, με την αδρεναλίνη να τρέχει στο φόβο και την τρέλλα σου, με τη μοναξιά της παρέας της αγαπημένης σου φίλης που σου κάνει τα κέφια γουργουρίζοντας κάτω από τα πόδια σου. ΒΒ

    ΑπάντησηΔιαγραφή