Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2008

Έξοδοι ή ..."έξοδοι"

Παντρεμένοι με παιδιά. Καμιά δεκαετία γάμου, συμβίωσης, υπομονής, αμοιβαίων υποχωρήσεων και λοιπά... Το όνομά της: "Αφροξυλάνθη". Ο ρόλος της Αφροξυλάνθης ήταν σπίτι, παιδιά, σύζυγος, δουλειές, υποχρεώσεις, γάμοι, γενέθλια... Μετά τα 30 της όμως, κάνοντας έναν απολογισμό ζωής που της βγήκε αυθόρμητα όταν είδε ξαφνικά το χρόνο να περνάει από πάνω της, είδε τη ζωή με άλλο μάτι. Άρχισε να περιποιείται τον εαυτό της, να βάφεται, να φοράει και μια τιραντούλα βρε αδερφέ και να ...βγαίνει έξω. Ο άντρας της δεν το πήρε και πολύ εύκολα. Το δέχθηκε όμως. Δεν ήταν του έξω, της παρέας, της βαβούρας. Η μαμά και η γιαγιά της έβγαζαν σπυράκια κάθε φορά που γύριζε αργά το βρά... νωρίς το πρωί απ' έξω. Ποτέ όμως τούρλα. Με μέτρο το ποτάκι. Κυρίως για τη γυναικοπαρέα και το χαβαλέ που γίνεται στο χώρο. Δεν λοξοκοίταζε ποτέ. Μια "μέρα" (βλ. καρα-βράδι) κάποιος της την έπεσε. Τον έστειλε να πάει να παίξει μπάλα αλλού: "είμαι παντρεμένη και έχω παιδιά στο μπόι σου, κάντην με ελαφρά αγοράκι μου, δεν παίζει μαζί μου καμμιά φάση". 

Θέλω τα σχόλιά σας. Οι έξοδοι, η προσωπική φροντίδα και το "κοιτάω ΚΑΙ τον εαυτό μου", "το κάνω για ΜΕΝΑ", πώς σας φαίνετε; Είναι η αρχή του πονοκέφαλου για τον σύζυγο (βλέπε κάτι να φυτρώνει στο κούτελο) ή απλά χαίρομαι τη ζωή μου κάνοντας πράγματα που με ευχαριστούν και με κάνουν να δραπευτεύω από την καθημερινότητα έχοντας πάνω απ΄ όλα την οικογένειά μου; Παίζει ρόλο η σχέση του ζευγαριού, τι αισθάνεται ο ένας για τον άλλο, που κοιτάνε στη ζωή τους; Μήπως είναι η αρχή της "κατηφόρας";

Για πείτε...

18 σχόλια:

  1. Το γενικότερο πλαίσιο μέσα στο οποίο το βλέπω όλο αυτό, έχει να κάνει με τα πρότυπα τα οποία πολλές φορές γίνονται η παγίδα που μόνοι μας στήνουμε. Η ζωή γίνεται θέατρο, οι ρόλοι αλλάζουν, ποτέ δεν μας ικανοποιούν και πάει λέγοντας. Το ψεύτικο γίνεται ένα ακόμα σκηνικό της ζωής. Τι ψάχνεις λοιπόν? Το είπες και μόνος σου. Γενέθλια, γάμοι... Όταν η γυναίκα ήταν μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό κανείς δεν ανησυχούσε ε? Όταν άλλαξε σκηνικό, γιατί κι εκείνο φτιαχτό ήταν, τότε άρχισαν όλοι να ανησυχούν? Νοιάστηκε κανείς πραγματικά μέχρι τώρα για κάτι άλλο εκτός από το ποιος κερατώνει ποιον?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΩΣΕ ΔΩΣΕ ΔΩΣΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ, για να εχεις ό.τι θέλεις... αγαπη, φροντιδα, παρεα, μονιμη χαρα και προπαντος ΚΑΘΑΡΗ ΣΧΕΣΗ.


    http://www.youtube.com/watch?v=WSECQtF58BU&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άσε ελεύθερο τον εαυτό σου και μετά άσε ελέυθερο το σύντροφό σου.
    Έτσι μόνο νικάς το ψεύτικο και κάνεις αληθινές επιλογές... ακόμα και αν δεν είναι και οι πρώτες σου..

    - Νούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και πια είναι η κατηφόρα?
    Το να χαίρεται κανείς με κάτι άλλο εκτός από το σπίτι τα παιδιά και τον/την σύντροφο γιατί να είναι κατηφόρα?
    Εγώ πιστεύω στην πολύπλευρη προσωπικότητα. Πιστεύω ότι δεν είναι κακό, κατά καιρούς να κάνουμε πράγματα που μας ευχαριστούν αδιαφορώντας για το το πως θα φανούν στους γύρω μας.
    Οι γύρω μας, μας βλέπουν αλλά δεν μας ξέρουν. Οι δικοί μας άνθρωποι μας ξέρουν και έτσι δεν χρειάζεται να μας βλέπουν πάντα.
    Εγώ χαίρομαι με την εξέλιξη της ¨Αφροξυλάνθης¨. Το κακό δεν είναι να κάνει κανείς κάτι τέτοιο. Το κακό είναι να εμφανίζονται αμμέσως ανυσηχίες στον άλλον και μόνο με την σκέψη ότι θα κάνει κανείς κάτι τέτοιο.
    Την γενικότερη άποψή μου για αυτά τα θέματα Αντρέα νομίζω ότι την είχαμε συζητήσει κάποτε. Θυμάσε με το ταξίδι μου στην Μύκονο...
    Όπως βλέπεις δεν κόλλησα τίποτε δεν άλλαξα ¨συνήθειες¨ και δεν έχω άλλο την διάθεση να κάνω κάτι παρόμοιο.
    Απλά τότε που το ήθελα το έκανα και κάνοντάς το βγήκα για λίγο από το στενό μαρκάρισμα που μας έχει η καθημερινότητα. Από τότε βρήσκω όλο και διαφορετικούς τρόπους να την πολεμάω και ελπίζω να τα πηγαίνω καλά.
    Οι άνθρωποι είμαστε - ευτυχώς - ανήσυχα όντα. Άλλοι λιγότερο και άλλοι περισσότερο. Αν εγκλωβιστούμε πολύ στενά θα ξεσπάσουμε με κάποιον κακό ίσως τρόπο. Γι΄αυτό λοιπόν ¨Αφροξυλάνθη¨ .......καλά πας συνέχισε.
    Και όταν βαρεθείς τις εξόδους κανόνισε να βρεις κάτι άλλο για να ικανοποιείς τις ανησυχίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την άποψή μου την ξέρεις, τα πάντα μπορούν να γίνουν με σωστό μέτρο.
    Πιστεύω ότι μια "Αφροξυλάνθη" που ζει μόνο για να ευχαριστεί τους άλλους, είνα πιο πιθανό να φέρει την κατηφόρα από εκείνην που θα κρατήσει λίγο χρόνο και για τον εαυτό της.

    Η ανάγκη του ατόμου για μερικές ώρες ανεξαρτησίας δεν συνεπάγεται πάντα με "ξενο...κοιτάγματα".

    Οι πειρασμοί βρίσκονται παντού, δεν είναι ανάγκη να βγαίνεις τα βράδυα για να τους βρείς. (Όλα αυτά τα λέω εγώ, που ξέρεις τι άγρια γλεντζού είμαι ;) )

    Ο άνθρωπος που αγαπάει πραγματικά, ακόμα και αν έχει την ανάγκη να βγει, πάντα θα σκέφτεται αυτόν που αφήνει πίσω του, και θα προσπαθεί να μην τον κάνει να ανησυχεί, μα πάνω απ'ολα θα του δίνει τις ίδιες ελευθερίες με αυτές που θέλει ο ίδιος να έχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η Αφροξυλάνθη, δεν πάει καλά για μένα! Όταν φτάνεις να κάνεις αυτού του είδους τις αναζητήσεις μετά τα 30 τότε υπάρχει πρόβλημα στη σχέση και στο γάμο σου! Το πί8ανότερο είναι νομίζω να αρχίσει σιγά σιγά το φλερτ με άλλους άντρες, για να επιβεβαιώσει τον εαυτό της και κάποια νύχτα να καταλήξει να κάνει σεξ με έναν άγνωστο χωρίς να ξέρει και αυτή το λόγο! Τότε υπάρχουν 2 περιπτώσεις:
    1 να τις αρέσει, οπότε υπάρχει πρόβλημα για ευνόητους λόγους!
    2 να το μετανιώσει και να γυρίσει σπίτι της! Το κακό είναι ότι 8α έχει διαπράξει την απιστία,και το πιθανότερο είναι ότι 8α της αλλάξει σίγουρα η συμπεριφορά στο σπίτι της!!!
    Συμπέρασμα, πριν παντρευτείς πρέπει να δεις αν είσαι πραγματικά έτοιμος για να το κάνεις, ότι έχεις ολοκληρώσει τις υπαρξιακές αναζητήσεις σου και ότι σκοπεύεις να ζήσεις την υπόλοιπη ζωή σου με έναν άνθρωπο που δεν σου φταίει σε τίποτα να πληρώσει την δική σου ανωριμότητα!
    αυτά είχα να πω!!!
    Υ.Γ. χαιρετώ όλη την παρέα του μλογκ!
    Υ.Γ.2 οποιεσδήποτε ενστάσεις είναι αποδεκτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Αν πεινάς πας αλλού και τρως"

    Αν δεν είσαι ικανοποιημένος από τη σχέση σου, φυσικό είναι να ψάχνεσαι. Ή αυτό που κάνει η "Αφροξυλάνθη" σημαίνει ότι δεν της αρκεί αυτό που τις δίνει ο άντρας της. Αυτή είναι η γνώμη μου...

    - Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το θέμα είναι να μην έχεις απωθημένα. αν δεν έχεις εμπιστοσύνη στον εαυτό σου και είσαι "πεινασμένος" και νιώθεις "στερημένος"...τα προβλήματα έχουν ήδη αρχίσει και ας είσαι κλεισμένος σπίτι όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλά πράγματα μπορεί να γίνονται για διαφορετικούς λόγους κάθε φορά.
    Μπορεί μια έξοδος μιας ¨Αφροξυλάνθης¨ να είναι προς αναζήτηση συντρόφου λόγω των προβλημάτων που κάποιοι ανέφεραν - μπορεί όμως πραγματικά να είναι απλά μια διαφορετική στάση ζωής και ένα απλό περιστασιακό ¨Χόμπυ¨.
    Τώρα αν πραγματικά υπάρχει πρόβλημα στη σχέση αυτό θα φανεί κάποια στιγμή με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Ο τρόπος που θα εξελιχθεί το πρόβλημα εξαρτάται από τον χαρακτήρα του καθενός.
    Άλλοι όντως αρχίζουν να ξενιχτάνε άλλοι να δουλεύουν περισσότερο από θα έπρεπε χωρίς λόγο, άλλοι γίνονται αντιδραστικοί, εριστικοί, ίσως βίαιοι, άλλοι μελαγχολούν κλπ.
    Έτσι τελειώνουν πολλές σχέσεις που πραγματικά είχαν σοβαρά προβλήματα. Και άλλες δεν τελειώνουν αλλά βασανίζονται μέσα σε αυτές και οι δύο - πράγμα χειρότερο.
    Ωστόσο επιμένω ότι στην περίπτωση την ¨Αφροξυλάνθης¨ δεν βλέπω κάτι κακό ....κάθε άλλο θα έλεγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Από τα 30 μου ζω όπως θέλω εγώ και όχι όπως θέλουν οι άλλοι.Με αγαπούν γι'αυτό που είμαι και όχι γι'αυτό που θα ήθελαν να είμαι.
    ΜΗΝ αλλοιώνεις την προσωπικότητά σου.Γιατί τότε θα ζεις τη ζωή ενός άλλου ανθρώπου και θα είσαι δυστυχισμένη-ος
    ΚΑΝΕ αυτό που σου προστάζει η καρδιά σου.
    ΜΗΝ καταπιέζεις τον εαυτό σου για πράγματα που "πρέπει" να κάνεις.Να τα κάνεις επειδή θέλεις.
    ΜΑΘΕ,εκτός από τους άλλους,ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ και τον εαυτό σου.
    Στο χέρι σου είναι να τα πετύχεις όλα αυτά.
    Η ζωή είναι μικρή.
    ΖΗΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα συμφωνήσω με μερικά από τα σχόλια. Ναι, ζήσε, κάνε, φύγε, έλα, κάτσε, ράνε... όλα αυτά που έχεις ανάγκη για να ζεις αληθινά τον ρόλο που η καρδιά σου προστάζει και επιθυμεί. ΝΑΙ! Δεν είναι όμως πάντα αυτό εφικτό μέσα σε μια σχέση (βλ. γάμος) που οι υποχωρήσεις, οι συμβιβασμοί και μερικά «πρέπει» είναι μέσα στο πρόγραμμα. Αλλιώς δεν μπορεί να νοείται γ-ά-μ-ο-ς. Ρε παιδιά... σε ποια μόνιμη σχέση υπάρχει η ελευθερία με την διάσταση και το μέγεθος που έχουμε ανάγκη; Που ζει αυτός ο άντρας που δέχεται όλες τις επιθυμίες, τα θέλω, τις ανάγκες, τις ... «παραξενιές» της γυναίκας του; Ποια γυναίκα (σήμερα πάντα μιλάμε, όχι 50 χρόνια πριν) θα δεχθεί όλα τα «έχω ανάγκη να…» του άντρα της με χαμόγελο και ανοιχτή καρδιά; Πείτε μου σας παρακαλώ αν αυτά που λέτε έχουν βάση και δεν είναι απλές θεωρίες που γράφονται σε βιβλία του στυλ «Κοίτα τον εαυτό σου», «Ου μοιχεύσεις», «Η αγάπη που άργησε 2-3 μέρες» και λοιπά ωραία αρλεκινοειδή λογοτεχνήματα… Ελάτε τώρα! Οι περισσότεροι που έχουν ανάγκη απόδρασης το κάνουν γιατί απλά δεν ζουν όπως θα ήθελε η καρδιά τους.

    Και παλιά αυτό δεν γινόταν; Οι γονείς μας ήταν ευτυχισμένοι και γι’ αυτό δεν χώριζαν; Μην τρελαθούμε! Απλά τότε κάνανε υπομονή και κοιτούσαν ψηλά στον ουρανό περιμένοντας κάποια μέρα να σταματήσει ο άντρας τους να γίνεται φέσι και να τις …απαυτώνει όποτε του…

    Σήμερα, έχουμε χάσει τον μπούσουλα. Δεν ξέρουμε τι θέλουμε. Ψάχνουμε συνέχεια. Δεν ικανοποιούμαστε με τίποτε. Δεν κοιτάμε πως ήμασταν 10 χρόνια πριν και τι έχουμε σήμερα. Δεν μας φτάνει το ένα πιάτο φαΐ που λέγανε οι παλιοί και αθώοι (και καλά κάνανε…) άνθρωποι. Μήπως η τηλεόραση, οι διαφημίσεις, τα χολιγουντιανά εργάκια (βλ. το «εφηβικό» Μπέβερλυ Χιλς για παράδειγμα) επηρεάζουν μόνο τα παιδάκια και τους εφήβους;

    Είμαστε (εμείς οι …ώριμοι), κάποιοι αν όχι όλοι, ακόμη στο ψάχνω να βρω τον εαυτό μου και… «πως έκανα αυτό το λάθος», «μα δεν το έβλεπες;», «όχι ρε συ φιλενάδα έτρεχα κάθε μέρα και δεν είχα χρόνο για τίποτε, τώρα όμως κατάλαβα ότι όλα αυτά τα χρόνια πιεζόμουν…» Και η άλλη πλευρά; Του συζύγου; Της συζύγου; Η άλλη πλευρά περνούσε μια χαρά; Γούσταρε την όλη φάση της καταπίεσης και έκανε ό,τι ήθελε και να πάνε οι άλλοι από εδώ; Αν ναι, OK… το καράβι είχε πάρει νερά και σωστή η έξοδος. Αν όμως η προσπάθειά μας δεν ήταν αρκετή; Αν δεν ήμασταν «αρκετοί» για να το δουλέψουμε και να το βάλουμε στα ίσα (όσο πάει πάντα); Δεν ξέρω…

    Από τη μια σκέφτομαι ότι κάποιοι παντρεύονται από κοινωνικές και μόνο προκαταλήψεις, ώστε να ολοκληρώσουν τις υποχρεώσεις τους που η κοινωνία επιτάσσει και άλλες φορές μου έρχεται στο μυαλό η εικόνα του ή της που θέλει να κάνει το βήμα του γάμου για διάφορους άλλους χαζολόγους (νυφικό, σεξ όποτε θέλω, άνεση, χαλαρά τώρα, δέσιμο γαϊδάρου, παιδί(-α), σιγουριά, ασφάλεια κ.α.). Έτσι ξεκινάει ένας γάμος; Αυτά θέλουμε στη ζωή μας; Μέχρι εκεί φτάνουν οι επιθυμίες της καρδιάς, της ψυχής και του σώματος; Χμ…

    Ρε: τα έχουμε βρει με τον εαυτό μας ή τυραννάμε τους άλλους με τα δικά μας κενά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν μπορώ να καταλάβω τη "λογική" των αντρών! Δηλαδή μια γυναίκα η οποία είναι παντρεμένη, για παράδειγμα ,15 χρόνια όπως εγώ και βγαίνει έξω με τις φίλες της σημαίνει ότι βγαίνει απαραίτητα επειδή κάτι δεν πάει καλά στην σχέση της ή επειδή "ψάχνεται";
    Βαθιά νυχτωμένοι είναι όλοι.

    Αν μια γυναίκα "σέρνει" και θέλει να π*****εί αυτό μπορεί να το κάνει και μέσα στο ίδιο της το σπίτι. Δεν περιμένει να βγει για να το κάνει. Και επιτέλους δεχτείτε ότι υπάρχουν και κάποια ζευγάρια που στην σχέση τους υπάρχει αγάπη, συνεννόηση, κατανόηση και αλληλοσεβασμός και δεν στερούν ο ένας στον άλλο την ελευθερία του. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο ένας κερατώνει τον άλλο.
    Απαντώντας δε στο φίλο μου Κυριάκο, του λέω ότι συνειδητά παντρευτήκαμε στα 20 μας, συνειδητά απείχαμε από τις βραδινές εξόδους γιατί θέλαμε να μεγαλώσουμε μαζί τα 2 υπέροχα παιδιά μας. Είμαι υπερήφανη που στα τόσα χρόνια είχα κοντά μου πάντα τον άντρα μου, σε δύσκολες εγκυμοσύνες, δύσκολες οικογενειακές καταστάσεις από θέματα υγείας κ.ά. Ποτέ δεν υπήρχε βοήθεια από γονείς επειδή εμείς δεν το επιτρέψαμε. Και αυτό φυσικά συνέβη επειδή δεν υπήρχε ο κομπλεξισμός. Γιατί όταν εγώ ήμουν αναγκαστικά ξάπλα στην 1η μου εγκυμοσύνη με χίλια δυο προβλήματα ο Γ. και έπλενε και σκούπιζε και βοηθούσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, κάτι που πολλοί "άντρες" το θεωρούν ντροπή και προσβολή. Είναι δυνατόν να ντρέπεσαι επειδή βοηθάς τη γυναίκα σου;

    Θεωρώντας ότι σε αυτά τα 10 χρόνια σταθήκαμε στην οικογένειά μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ήρθε και η στιγμή να κάνουμε κάτι παραπάνω για τον εαυτό μας.
    Ο καθένας κάνοντας αυτά που τον ικανοποιούσαν και τον γέμιζαν.
    Ο Γ. με φίλους σε ταβέρνες, τριήμερες εξορμήσεις με φίλους σε νησιά βουνά κ.λ.π. Εγώ με φίλες, ξαδέλφες στα μπουζούκια και γενικώς όπου υπήρχε βαβούρα και καλή παρέα, χαβαλέ, γέλιο.
    Επειδή βέβαια ο φίλος μου Ανδρέας έθεσε το θέμα μόνο από τη δική μου πλευρά σας ενημερώνω ότι:
    Δεν το κάνω επειδή έχω πρόβλημα στο γάμο μου, ούτε έχω κάποιο απωθημένο όπως λέει ο/η φίλος μου ο/η ανώνυμος/η και φυσικά δεν ξενοπ*****κα.

    Μπορεί σε κάποιους το όλο σκηνικό να παρουσιάζεται ψεύτικο σας διαβεβαιώνω όμως ότι αυτά που μου έχει δώσει και που ακόμα μου δίνει ο άντρας μου και φυσικά το ίδιο ισχύει και από την πλευρά μου είναι !!!!!!
    Άλλωστε όπως λέω κάποιοι άνθρωποι είναι έτοιμοι για γάμο στα 20, κάποιοι στα 30, κάποιοι στα 40 και κάποιοι ποτέ. Πρέπει να είναι και οι 2 συνειδητοποιημένοι για να το κάνουν αυτό .Το πιο εύκολο πράγμα είναι να παντρευτείς. Το δύσκολο είναι να κρατήσεις το γάμο σου.
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΦΈΡΑΜΕ ΑΥΤΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΥΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΑΣ. ΤΟΥΣ 2 ΥΠΕΡΟΧΟΥΣ ΓΙΟΥΣ ΜΑΣ.
    Εύχομαι όλοι να μπορέσουν να πετύχουν αυτό που έχω με τον άντρα μου.
    ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προς φίλη ανώνυμη: Το σχόλιό σου περιείχε κάποιες "μη κόσμιες" (sic) εκφράσεις οι οποίες ..."λογοκρίθηκαν".

    Με συγχωρείς. Αλλά το blog είναι δημόσιο και μπορεί να διαβαστεί και από διάφορες ηλικίες.

    Ευχαριστώ που είσαι στην παρέα μας. Συνέχισε να σχολιάζεις - έχεις πολλά να δώσεις από δικές σου και όχι μόνο εμπειρίες ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να προσθέσω κάτι μόνο: δώστε τη λέξη "γάμος" (χωρίς τα εισαγωγικά) στο google και δείτε τι σημαίνει για τον πολύ κόσμο αυτή η λέξη...

    Δείχνει ίσως πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οφείλω να ζητήσω μια μεγάλη συγγνώμη προτίστως από εσένα ,φίλε μου Ανδρέα αλλά και από όλους τους επισκέπτες του blog σου, για τις άκομψες εκφράσεις που χρησιμοποίησα.
    Να είσαι σίγουρος ότι θα συνεχίζω να σχολιάζω.

    "Αφροξυλάνθη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αφροξυλάνθη μου, τα όσα ανέφερα σχετικά με το θέμα δεν έχουν να κάνουν σε τίποτα νομίζω με τη δική σου περίπτωση! Είσαι ένα συνειδητοποιημένο άτομο άλλα έκανες το λάθος να το δεις πολύ προσωπικά το όλο θέμα! Δεν αναφέρομαι στην περίπτωσή σου που έχει να κάνει με τη συνειδητή επιλογή του να μείνεις μέσα για να μεγαλώσεις την οικογένειά σου! Και όταν έρθει ο καιρός να βγαίνεις έξω γιατί το έχεις ανάγκη!
    Αναρωτήσου όμως αφού συνέβησαν, όσα συνέβησαν (έκανες οικογένεια κλπ κλπ), συνεχίζεις να βγαίνεις έξω πια ως μάνα με τους ίδιους ανθρώπους που έβγαινες και να κάνεις τα ίδια πράγματα, όπως πριν παντρευτείς; Σαφώς έχεις αλλάξει νοοτροπία και φιλενάδες! Βγαίνεις όχι σε βάρος της οικογένειάς σου γιατί πνίγηκες ή γιατί τώρα πλέον μπορείς να ικανοποιήσεις και τις δικές σου ανάγκες! Η Αφροξυλάνθη της ιστορίας δεν έχει λοιπόν καμία σχέση με σένα! Η όλη ιστορία μόνο που τη διαβάζεις σου δίνει την αίσθηση μίας γυναίκας που έχει απογοητευτεί από τη ζωή που ζει και τώρα βγαίνει να αναζητήσει την ταυτότητά της στον έξω κόσμο! Οπότε είναι λογικό να κάνει τα όσα περιέγραψα! Δεν έχει τη δική σου συνείδηση όσον αφορά την οικογένεια και του ρόλου που έχει μέσα σ’ αυτή! Για αυτό και βγαίνει έξω! Εσύ ανέλαβες πρώτα τους ρόλους σου ως μάνα και σύζυγος και μετά αφού αποδείχθηκες «παλικάρι» όπως λέμε και εμείς οι άντρες, άρχισες να βγαίνεις και να το χαίρεσαι, γιατί ήσουν πλέον ήσυχη ότι όλα ήταν εντάξει.
    Θέλω να πω ότι σαφώς δεν βάζουμε όλες τις παντρεμένες που βγαίνουν έξω στο ίδιο σακί! Στο κάτω κάτω να ξέρεις ότι η δική σου συμπεριφορά όταν βγαίνεις έξω δείχνει τελείως διαφορετικά πράγματα από όλα όσα περιγράψαμε!
    Με εκτίμηση ο φίλος Κυριάκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φίλε μου Κυριάκο,με συγχωρείς αν δεν κατανόησα σωστά αυτά που έγραψες ,αλλά διαβάζοντάς τα κατάλαβα ότι κάθε "Αφροξυλάνθη" κάνει αυτά που αναφέρεις και για τους λόγους που αναφέρεις.Χαίρομαι που διαχώρισες τα πράγματα γιατί όντως όλες οι γυναίκες δεν είναι το ίδιο .Αυτό το έχω διαπιστώσει πολλές φορές βγαίνοντας .Οφείλω να ομολογήσω ότι αυτό που διαπιστώνω σε κάθε μου έξοδο είναι ότι ένα μεγάλο μέροςτων γυναικών δε βγαίνουν για την παρέα ,για το χαβαλέ για να περάσουν καλά , να γελάσουν κ.λ.π.Αντιθέτως κάνουν οτιδήποτε μπορεί να φανταστεί κανείς προκειμένου να κινήσουν το ενδιαφέρον των γύρω τους . Μου συνέβη μια βραδιά , με την φίλη μιας κοπέλας από την παρέα μας ,άγνωστη για μένα.Αυτά που έκανε ήταν απερίγραπτα.Αυτό που έκανα : αποχώρησα διότι θεώρησα ότι εκτός του ότι εκθέτει τον εαυτό της ,προσβάλλει και την υπόλοιπη παρέα.
    Εξαρτάται βέβαια τι ζητάει κάθε γυναίκα !
    Καλή παρέα , γέλιο , χαβαλέ , ανεμελιά ή προσοχή και επιβεβαίωση για το πόσο γυναίκα είναι ???????

    "Αφροξυλάνθη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είμαι καινούριος στο μπλογκ και γράφω για πρώτη φορά. Να δώσω συγχαρητήρια στον Ανδρέα που απ΄ ότι κατάλαβα γράφει όλα τα θέματα. Τα τύπωσα όλα (πολλές σελίδες...) και όσα διάβασα πραγματικά αξίζουν! Μπράβο σου μεγάλε...



    Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι η "Αφροξυλάνθη" είναι για μένα συνειδητοποιημένη γυναίκα που ξέρει τι θέλει στη ζωή της. Διάβασα όλα αυτά που γράφτηκαν και έχω να πω ένα: "Αφροξυλάνθη", είμαι μαζί σου! Μπράβο σε ό,τι κάνεις!

    - Κώστας Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή