Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

Η πτώση

Πιο γεμάτη μέρα από τη χθεσινή μάλλον δεν θυμάμαι… με τη λήξη της δουλειάς ντύνομαι με το τεράστιο μπουφάν μηχανής, γάντια από BMW, κράνος, παπούτσια κατάλληλα, βάζω βενζίνη (πάντα κατοστάρα), ελέγχω τα λάστιχα  (ήταν μια χαρά) και βουρ…

Έφτασα Ξάνθη στον αδερφό μου που έχει μπανταρισμένο το πόδι του μετά από ένα ατύχημα και κυκλοφορεί με πατερίτσες. Είδα την ανιψιά μου που εντυπωσιάστηκε με το iPhone (Έλλη σουτ…) και πήγαμε οι δυο μας να πιούμε καφέ στην Αλεξάνδρα με την Ξάνθη πιάτο. Καθίσαμε και μιλήσαμε μετά από πάρα πολύ καιρό. Μιλήσαμε όμως! Μου μετέφερε εικόνες από εξορμήσεις με τη μηχανή του (BMW 1100), σκηνές από πτώσεις και απότομες στροφές, λάδια στην άσφαλτο, ταχύτητες… Κάθε φορά που μιλούσε για τη μηχανή, το πρόσωπο του άλλαζε και φώτιζε! Καταλάβαινες εύκολα ότι τις στιγμές εκείνες μιλούσε κάτι βαθύτερο… Ήταν μια «συνάντηση» που ο χρόνος είχε τη μικρότερη σημασία! Για να πάμε για καφέ, οδήγησα (ναι, μπήκα σε αυτοκίνητο) μετά από μήνες. Μου φάνηκε άνετο, ήσυχο, πολιτισμένο, καθαρό, εύκολο στην οδήγηση, παιχνιδάκι. Αλλά μόνο αυτά! Το παιχνιδάκι ήταν μάλλον ξεφορτισμένο… δεν προχωρούσε καθόλου! Η επιτάχυνση ήταν απλά στα χαρτιά του manual και ένας απλός αριθμός. «Ρε συ χάλασε;», «Χα χα». Για άλλη μια φορά έβλεπα καινούριες μηχανές, αδρεναλίνες και μυρωδιά βενζίνης… Γερμανία, έρχομαι!

Η επιστροφή; Χμ… Λοιπόν, περιγράφω το σκηνικό: Βράδυ, σχετικό κρύο (δεν με ενοχλούσε σχεδόν καθόλου) και λίγο μετά το Παρανέστι αρχίζει να ρίχνει χιονόνερο (ένιωθα κρυσταλλάκια να κάνουν τσικ – τσικ στο κράνος). Τα μυγάκια έχουν γίνει σμήνη από στούκας που εφορμούν σε αεροπλανοφόρο. Το κράνος έχει γίνει τάφος. Αισθάνομαι τύψεις και ενοχές για το θάνατο που προκαλώ στη φύση. Βιαζόμουν να γυρίσω για να πάω για τένις. Η βλακεία είναι ότι δεν είχα δει καθόλου την ώρα και δεν ήξερα αν πρέπει να βιάζομαι. Μάλλον πρόφαση… Λίγο μετά την Πλατανιά, στη φάση που το κράνος είναι μούσκεμα από τη βροχή, τα μάτια μου έχουν κουραστεί να ελέγχουν συνεχώς το δρόμο και τα μυγάκια σε μορφή πάστας ελιάς στο τζαμάκι έρχεται η πτώση. Η στροφή ήταν πιο κλειστή από ότι περίμενα. Η ταχύτητα λίγο παραπάνω από το κανονικό. Τα μυγάκια πήραν την εκδίκησή τους. Πέφτω στα φρένα, η μηχανή στριγγλίζει, η πίσω ρόδα κάνει οχταράκια στο μουσκεμένο οδόστρωμα. Έδαφος, σου έρχομαι! Πέφτω δεξιά με τη μηχανή ανάμεσα στα πόδια μου. Σερνόμαστε μαζί (γλυκό μου ταίρι, σε πόνεσα) στην άσφαλτο για μερικά μέτρα και συνεχίζουμε αγκαλιά στο βρεγμένο γρασίδι. Η σκηνή: ανάσκελα, να κοιτάω τα δέντρα, η γδαρμένη μηχανή να φωτίζει όπου να’ ναι, με τη ρόδα να γυρίζει αργά… Σηκώνομαι απότομα θαρρείς και με τσίμπησε κάτι. Όχι δεν έχω τίποτα. Τη σηκώνω γλιστρώντας στα χόρτα. Με την 3η φορά πήρε μπρος. Δεν βλέπω αν έχω κάτι. Δεν με νοιάζει αφού ανέβηκα επάνω. Το σώμα καταπονημένο από την πτώση. Στο δρόμο αισθάνομαι να μυρμυγκιάζει ο αριστερός μου αστράγαλος, ο αριστερός μου αγκώνας και λιγότερο ο αυχένας και ο ώμος μου. Δεν με νοιάζει. Είμαι μια χαρά! Σηκώνομαι όρθιος στις γραμμές του τρένου και η μηχανή χοροπηδάει ανέμελη. Τελική στην ευθεία πριν την Αδριανή. Οι σκηνές γεμάτες αδρεναλίνη. Η παρέα της μηχανής που γουργουρίζει, μου κρατάει συντροφιά μέσα στο βράδυ. Από χθες το βράδυ, σέβομαι το μηχάνημα που είμαι πάνω του. Αποδείχθηκε σκυλί και όταν το αποχαιρετίσω θα μου λείψει η εμπιστοσύνη που έδειξε σε μένα, τον αρχάριο οδηγό!

Είμαι μπροστά στο γήπεδο τένις. Θέλω να δω την ώρα στο κινητό, αν έχω κάποια κλήση, sms ή mail. Ωχ! Το iPhone δεν ανοίγει. Φαίνεται λίγο ταλαιπωρημένο. Μάλλον δέχθηκε όλο το βάρος από την πτώση και σύρθηκε έστω και μέσα στην τσέπη μου μαζί μου στην άσφαλτο. Πατάω τα δυο κουμπιά με όλους τους δυνατούς συνδυασμούς. Με την πέμπτη προσπάθεια άνοιξε! Ουφ. Εντάξει και μ’ αυτό.

Επιστροφή στο σπίτι. Πονάω λίγο στα πόδια και στο χέρι. Οκ. Φοράω τις φόρμες μου και πίσω στο γήπεδο. Τρέχω για ζέσταμα. Πονάω γμτ… Σουτ! Παίζω με απίστευτη διάθεση και κέφι. Με τον Σωτήρη (τον δάσκαλο) μιλάμε λίγο για μηχανές. Έχει μια μαύρη Kawasaki, παραπλήσια με τη δική μου. Έχουμε να πούμε πολλά όταν βγούμε όλοι μαζί για καφέ…

11 παρά επιστροφή στο σπίτι. Κρυώνω, είμαι μούσκεμα και πονάω. Κάνω μπάνιο με το ζόρι και λίγο πριν κοιμηθώ ακίνητος μέσα από το πάπλωμα μιλάω με μια φωνή που με ηρεμεί και με χαλαρώνει. Είμαι τυχερός (που υπάρχεις). Σε ευχαριστώ.

Σήμερα πονάω παντού. Δεν θέλω να φανεί τίποτα. Άλλωστε δεν θα το μάθει κανείς!

 

14 σχόλια:

  1. YES, i was almost sure for the last days accident. Το πρωι ηρέμησα αφού δεν πήρε κανείς .φωνο.. Εξάλλου σε περίμενα χτες βράδυ στο skype...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...και θυμίσου όταν οδηγάς μηχανή:
    RESPECT:
    the night
    the rain
    the bike
    the animals (with 4 or 2 feet)
    yourself
    and all of US!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε black horse δέχομαι με χαρά όλα όσα μου γράφεις. Σήμερα το απόγευμα θα πάω για να κάνω αυτό που ήθελα εδώ και καιρό. Μετά μπορώ να λέγομαι άνετα white head. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικά και να προσέχεις.
    Θα βάλεις φωτογραφία σου εδώ με to νέο λουκ;
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 7:45 ραντεβού με Τάνια στο κομμωτήριο InStyle. Το χρώμα θα είναι ή γκρι ή άσπρο. Θα αποφασίσω από το δειγματολόγιο. Θα στείλω τη φώτο σε επιλεγμένα μέιλ δικών μου (εννοείται ότι είσαι σ' αυτή τη λίστα φίλη Fei Ma).
    Δεν αφορά άλλωστε το "σκεπτικό" του μπλογκ αυτή η καθαρά δική μου διαδικασία... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι μου θύμισες τώρα!
    Ήμουν στην Α΄Λυκείου όταν το έπαθα. Άσχετο βέβαια με το δικό σου ,αλλά ακόμα το θυμάμαι.Κοπάνα από το σχολείο και βόλτα με το μηχανάκι .Τι το'θελα κι εγώ να πάρω μαζί μου την αρχιγκαντέμο φίλη μου ; Εκεί που πηγαίναμε μια χαρά κανονικά ,πάτησα φρένο και βρήκα στον ελάχιστο πάγο που υπήρχε στην άκρη του δρόμου. Ξαφνικά βρέθηκα να σέρνομαι για κάποια μέτρα ,όχι στα χορταράκια αλλά στη μέση και αντίθετη πλευρά του δρόμου .Ο π.....ς μου από την άσφαλτο πήρε φωτιά .Αλλά δεν με ένοιαζε . Η μόνη μου έννοια ήταν μήπως έπαθε κάτι η μηχανή . Ευτυχώς ψιλά πράγματα . Η αρχιγκαντέμο να στέκεται και να παρακολουθεί την όλη μου διαδρομή .Φυσικά δεν πήρα την αρχιγκαντέμο ,ξανά βόλτα .
    Anyway ,όπως σου είπα άσχετο.
    Σου εύχομαι περαστικά και να είσαι προσεχτικός γιατί σε χρειαζόμαστε βρε αδελφέ!Άνθρωποι σαν και εσένα σπανίζουν στις μέρες μας!Εύχομαι να περνάς πάντα καλά και να κάνεις ατελείωτες βόλτες με τη μηχανή σου , με ή χωρίς συνεπιβάτη.
    Α! ξέχασα ! Περιμένω με ανυπομονησία να δω το νέο σου λουκ.

    "Άφρο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με συγχωρείς φίλη "Άφρο", αλλά μιλάμε για 650 cc κι όχι 50 cc (40 μετά το μπούκωμα). Ξέρω ότι το είπες, αλλά δεν ...άντεξα!

    Αυτό το "σπανίζουν στις μέρες μας", γιατί μου κάνει κάτι σαν Καρέτα-Καρέτα, Μονάχους-Μονάχους και λίγο από δάση του Αμαζονίου; Πολύ ΣΚΑΙ μήπως βλέπεις; ;-)

    Την Πέμπτη, στις 16:40 θα με δεις. Προετοιμάσου για το ΣΣΣΟΚ. Κράτα σταυρό, σκόρδα και τα σχετικά αν σκιαχτείς. Και προς Θεού, μην αρχίσεις να φωνάζεις ω Τζορτζ, Τζορτζ και τρέξεις στην αγκαλιά μου ουρλιάζοντας... (ξέρω ότι θα είμαι πιο ωραίος από τον Κλούνει, αλλά να μην το φωνάζουμε κιόλας!) ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντα μετριόφρων βρε Ανδρέα .Μην σου κάνουν κάποια φιλοφρόνηση και αμέσως .... "Καρέτα - Καρέτα , Μονάχους - Μονάχους".
    ΄Οσο για την τηλεόραση σε πληροφορώ ότι δεν βλέπω καθόλου . Προτιμώ τον ελάχιστο χρόνο που μου απομένει να σχολιάζω στο blog σου.
    Και επιτέλους δέξου ότι υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι , οι οποίοι αν και σε γνωρίζουν λίγο έχουν καταλάβει τι ΑΝΘΡΩΠΟΣ είσαι.
    Περιμένω με ανυπομονησία να έρθει η Πέμπτη .
    Oh!George!
    Oh!George!
    Harry up!
    Where are you?

    "Άφρο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χα χα χα... να σκάσεις! με έκανες και γέλασα!

    Πλάκα - πλάκα, σε 36 λεπτά, αλλάζουν όλα... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εξαρτάται το μήκος του μαλλιού και το χρώμα . Κάποιες αλλαγές παίρνουν παραπάνω από 36 λεπτά . Αν φυσικά κατανόησα σωστά και αναφέρεσαι σε αυτό .
    Και χαίρομαι που σε έκανα και γέλασες . Γιατί αυτό προσπαθώ να δίνω στους ανθρώπους .Γέλιο και χαρά.

    "Άφρο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συνδέεται με κάποιο τρόπο η πτώση με την αλλαγή??

    - Νούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν είναι απαραίτητο να συνδέεται η πτώση με την αλλαγή... θα μπορούσαμε να μιλήσουμε και για άλλο θέμα άσχετο..
    π.χ. για το πως μυρίζει ο δεινόσαυρος αλλά δε το κάνουμε... το κάνουμε;

    Γεια σου ρε Νούλη με τα σχόλιά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Περαστικά κουμπάρε! Αρκει που δεν έπαθες εσύ τίποτα, την μηχανή την φτιάχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συνολικές απαντήσεις:

    Προς "Άφρο": 36 λεπτά είχαν απομείνει μέχρι το ραντεβού στο κομμωτήριο. Η διαδικασία δραστικής αλλαγής κράτησε περίπου 1 ώρα.

    Προς "Νούλη": Η πτώση σε κάνει πιο σοβαρό (σε σχέση με τη μηχανή που καβαλάς, με το δρόμο, με τα μυγάκια, με τα όρια σου, με...), η αλλαγή σε ανανεώνει και σου δίνει πόντους στη διάθεσή σου

    Προς "κυριάκο": thanks, η μηχανή μάλλον δεν έπαθε τίποτε - θα φανεί στην επόμενη πτώση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή