Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008

Αποτελέσματα των 3 ψηφοφοριών

Στις τελευταίες 3 ψηφοφορίες έχουμε τα εξής αποτελέσματα:

1. Στο που συχνάζεις, έχουμε στην κορυφή των προτιμήσεων την Ατλαντίδα, Μύλο και Ύδραμα - πολύ λογικό λόγω ζέστης και στη δεύτερη θέση ισοψηφία του Μπαρόκ και 1900. Με άλλα λόγια ο κόσμος του μπλογκ θέλει τη δροσιά του (αρχικά φαντάζομαι) στις "όχθες" της Αγίας Βαρβάρας και στη συνέχεια τα πίνει στη γωνία των οδών Ηπείρου και Π. Κάβδα (ευχαριστώ Κική). Είμαστε συνειδητοποιημένοι 100%...

2. Για την ανταλλαγή των σπιτιών (βλέπε φθηνότερες διακοπές, μεγαλύτερης διάρκειας, σύσφιξη σχέσεων, νέες γνωριμίες, προσαρμογή σε άλλο τρόπο ζωής κ.α.), το 75% απαντά θετικά ή μάλλον θετικά. Το ξανάγραψα αυτό, αλλά πραγματικά θα αναλύσω περισσότερο τη διαδικασία αυτή. Σας ανακοινώνω επιπρόσθετα και επισήμως ότι θα σχεδιάσω τη σελίδα του ελληνικού "παραρτήματος" της HomeLink. Οπότε θα μου επιτρέψετε να ευλογήσω και ολίγον τα γένια μου...

3. Τέλος για το θέμα που θέλετε να διαβάσετε στο μπλογκ, το ρεζουμέ είναι ότι: σας αρέσει να είναι κατά βάση χιουμοριστικό με δόσεις τεχνολογίας και άρωμα καλοκαιριού. Θα το προσπαθήσω (έχω μεγάλη ευθύνη στις πλάτες μου γιατί είστε τα πιο σωστά άτομα αφού διαβάζετε αυτό το πανέμορφο μπλογκ και σλουρπ σλουρπ τα σάλ... σλουρπ - φτάνει!)

2 σχόλια:

  1. ναι και εγω θα προτιμουσα ενα πιο χιουμοριστικο blog. Τα blog στο δικτυο ειναι πανω απο ολα διασκεδαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καμιά φορά με τη διασκέδαση απλά χάνεις τον χρόνο σου, μερικές φορές κερδίζεις χωρίς να το πολυκαταλαβαίνεις. Ελπίζω να ισχύει κυρίως το δεύτερο εδώ μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή