Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

Τένις

Στις 9 χθες το βράδυ (Δευτέρα), ήμουν στο γήπεδο του τένις για την 1η προπόνηση. Μαζί με άλλα 5 άτομα (2 άντρες - 3 γυναίκες) ήμασταν μια ομάδα δραμινών που τρέχανε πάνω κάτω για χι ψι λόγους ο καθένας, αλλά με κοινό στόχο έναν: την κατάκτηση του Ρολάν Γκαρός.

Τίποτα δεν είναι απίθανο σε αυτή τη ζωή. Αφού θα ξεκινήσω ιταλικά στα μέσα Οκτωβρίου μαζί με την Κική και θα μάθω να μιλώ άπταιστα την Ιταλικήν και θα έχω κατακτήσει μία από τις 3 πρώτες θέσεις του Ρολάν (ώπα και το υποκοριστικό!), μετά είμαι έτοιμος για το γύρω της Ευρώπης με τη μηχανή. Από τώρα ήδη μιλάμε με την Κική στα ιταλικά. Μου λέει π.χ. “Come stai”, της λέω “molto bene” και μετά μιλάμε για 1-2 ώρες μόνο στα ιταλικά. Πάντα αυτή η συζήτηση τελειώνει με το κλασικό πλέον “Voglio organizare una festa di mio compleanno” με την οποία την αποστομώνω.

Πάντως, το τένις τελικά μου άρεσε πολύ. Βασικά δεν είναι τένις – τένις. Είναι γυμναστική με τένις και αυτό είναι ακόμη πιο ωραίο. Δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να κάνω ότι μου πει ο δάσκαλος και σε κάποια φάση με περίμενα ανάσκελα να βλέπω τα αστέρια… Τελικά επιβίωσα και πάλι! Με ένα πακέτο τσιγάρα την ημέρα και 10 κιλά παραπάνω από το κανονικό, ο παππούς επέζησε… Η Νίκη σε στυλ τουλάχιστον Άννα Κουρνικόβα τα έδωσε όλα. Στυλ απαράμιλλο και τεχνική υψηλών προδιαγραφών. Σε κάποια φάση μάλιστα ήρθε και μια φαν της και ούρλιαζε έξω από τα σύρματα: «Νίκη», «Νίκη», «Νίκηηηη»…… βέβαια μετά τα ουρλιαχτά και τις φωνές, ακολούθησε μια τεράστια μούντζα σε μέγεθος ρακέτας.

Τα μαθήματα είναι κάθε Δε – Τε – Πα στις 9 μέχρι 10 και μισή. Έχει σχετικό κόσμο και γενικά περνάς πολύ καλύτερα από ένα κλειστό χώρο γυμναστηρίου που χτυπιέσαι όλη την ώρα στα ίδια μηχανήματα παράγοντας στην τελική έργο που αντιστοιχεί σε χι θερμίδες, αναπνέοντας στην καλύτερη τις ίδιες βρωμοουσίες από τους διπλανούς –ές. Μου μοιάζει με άλλη μία «δουλειά» (και από προσωπική εμπειρία το λέω).  Στο τένις παίζει άλλη φάση. Έχεις την προπόνησή σου σε ανοιχτό χώρο, παίζεις και συναγωνίζεσαι με άλλους συμπαίκτες και φυσικά κινείς όλο σου το σώμα. Και πόδια και χέρια. Θέλει προσοχή νομίζω ο ώμος μόνο που δέχεται μια σχετική καταπόνηση και ίσως να χρειάζεται μια ομοιόμορφη κατανομή προσπάθειας και στα δύο χέρια…

Μηνιαίως θέλει 35 ευρώ για 3 φορές τη βδομάδα, μια φορμούλα, παπούτσια, ένα μπουκαλάκι νερό (και πετσέτα για τους κάπως) - ρακέτα σου δίνουν εκεί. Τι λέτε; Θα έρθετε;

28 σχόλια:

  1. ΣΤΗΝ ΑΤΥΧΗ ΤΕΝΝΙΣΤΡΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΣΚΙΣΤΗΚΕ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΦΟΥΣΤΑ ΤΗΣ, ΛΙΓΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΞΙΟ ΜΗΡΟ, ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΤΕΛΙΚΟΥ ΤΟΥ Wimbledon.

    Η ΑΘΛΗΤΡΙΑ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟ ΧΡΥΣΟ "ΜΠΑΛΑΚΙ" ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΕΠΕΥΗΜΙΩΝ.

    ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΘΡΙΑΜΒΕΥΣΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η επιλογή φωτό ομολογώ ότι μου δημιούργησε ανάμεικτα συναισθήματα, αλλά δε θα μείνω εκεί..
    Το τέννις είναι κόλλημα, κόλλημα ωραίο. Κορυφαίες στιγμές είναι όταν:
    α.συνειδητοποιείς ότι έχεις κάνει 8-10 συνεχόμενες μπαλιές
    β. αποκρούεις απρόσμενα μια ξεκάρφωτη (κι αν πάρεις πόντο μετά από αυτό, ακόμα καλύτερα)
    γ. θέλεις να αγνοήσεις την κούραση

    ΠΡΟΣΟΧΗ στις ανάποδες μπαλιές - είναι κακές για τη μέση

    Περιμένω με ανυπομονησία το καινούριο γήπεδο που ετοιμάζει ο δήμος (όχι δράμας) προς αντικατάσταση του αρχαίου, με τις τρύπες (όχι μόνο στο φιλέ) το οποίο θα έχει ΚΑΙ προβολείς (a-yeah!!!)

    - Νούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΟΥΛΗ ΑΣ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΟΡΙΣΤΟΛΟΓΟΥΜΕ ΑΣ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΟΥΜΕ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΗ ΦΟΥΣΤΙΤΣΑ ΤΟΥ ΤΕΝΝΙΣ.

    ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ(!), ΕΙΝΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗ(!!), ΕΙΝΑΙ ΙΔΡΩΜΕΝΗ(!!!!)
    ΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΤΑΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΚΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ...

    ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε ανώνυμε, έχεις πιάσει 110% το νόημα του αθλητισμού! Μόνο έτσι λειτουργεί ο ιερός θεσμός του αθλητικού και ολυμπιακού ιδεώδους.
    Η Νούλη απλά μας ξενερώνει κάποιες στιγμές. Αλλά κατά τα άλλα είναι εντάξει τύπισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΥΜΦΩΝΟΙ κ. BLOG MASTER

    ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙΟΣ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΩ ΤΑΛΕΝΤΑ, ΝΑ ΒΓΑΖΩ ΛΑΥΡΑΚΙΑ

    ΩΣ ΑΠΟΜΑΧΟΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ "ΚΟΒΕΙ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι να πω εγώ τώρα?
    Δηλώνω απλά εντυπωσιασμένος!!!!

    Τένις εε ??

    Καλό ακούγεται...

    Ίσως να περάσω κάποια φορά να παρακολουθήσω...

    Άλλωστε Αντρέα μου μπορώ να προσφέρω στην όλη προσπάθεια... έχω μεγάλα χέρια και η μούντζα θα είναι εξαιρετικά εντυπωσιακή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και τώρα να μιλήσω και σοβαρά

    Πολύ καλή κίνηση πραγματικά και όσο για τα ειρωνικά μου σχόλια Αντρέα το ξέρεις ότι δεν τα εννοούσα έτσι???

    Άλλωστε δεν δικαιούμαι να κοροϊδεύω κανέναν για κάτι τέτοιο αφού και γω όταν κάνω ποδήλατο με το κολάν μου και την τρίχα για πουλόβερ .....

    Αλλά δεν με νοιάζει καθόλου και τώρα ειδικά που έχω βελτιωθεί κιόλλας ...κανένα πρόβλημα.

    Άντε και στο Αυστραλιανό open...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμβολή στη μούντζα;
    Ε… όχι…. Αυτό ήδη βρέθηκε να το κάνει κάποιος…
    Ανδρέα, μήπως χρειάζεστε κανέναν να κυνηγάει τις μπάλες;
    Ξέρεις υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι είναι ικανοί μόνο για να τρέχουν πίσω από τους άλλους, να τρέχουν, να τρέχουν και να μην τους φτάνουν….
    Ένας τέτοιος θα ήταν ο καταλληλότερος για το κυνήγι της μπάλας…
    Άντε ρε παιδιά να βρούμε κάποιον να συμβάλλει στην όλη προσπάθεια του οικοδεσπότη μας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είμαι.. εκτος θέματος???
    Γκκκκρρρρ... ΕΧΩ ΘΥΜΩΣΕΙΙΙΙ..
    Εγώ φταίω πόυ κάθομαι κ διαβάζω ό,τι γράφει ο αντρέας.. κ δε βλέπω ΜΟΝΟ τις εικόνες.......

    - Νούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και εμείς σ΄ αγαπάμε ρε Νουλάκι.

    Όταν έρθουμε με τη Νίκη και σε σκίσουμε σε ένα διπλό, δεν θα μπορείς να βγάζεις άχνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναι Νουλη εγω παντως μονο αυτο κανω... βλεπω τις εικονες...βαριεμαι να διαβασω οτιδηποτε.
    ουτε να γραψω φυσικα.
    ουτε καν τονισμο δεν βαζω στις λεξεις που ουτως η αλλως εχουν ωρθωγραφυκα λαθη και βαριεμαι -η δεν ξερω- να τα διορθοσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστω τελευταιε ανωνυμε!
    Τωρα βλεπω καλυτερα…
    Μπορω να διακρινω στην αναρτηση το μινιμαλ σπορτιφ στυλ που επελεξε να φορέσει η κυρια της φωτο, αποκαλυπτοντας τα καλλοσχηματισμενα ποδια της προς τερψην πολλων, όπως επισης και τη λεπτομερεια στο λευκο τοπ που αναδεικνυει διακριτικα τους πλαγιους κοιλιακους που θα ζηλευαν πολλοι!

    Νταξ?

    - Νούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φίλη Νούλη, η κυρία της φώτος, όπως την αποκάλεσες σχεδόν περιπαικτικά είναι η ΆΝΝΑ. Απορώ πως δεν μπόρεσες να καταλάβεις ποια είναι. Εκτός κι αν κατάλαβες και κάνεις την νήσσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανδρέα μου οφείλω να ομολογήσω , παρόλο που δεν είμαι αθλητικός τύπος ,ότι ξεσηκώθηκα . Βέβαια θα με διευκόλυνες πολύ αν μου οργάνωνες το χρόνο μου γιατί εγώ δεν θα τα καταφέρνω.
    Ημερήσιο πρόγραμμα:
    Ξεκινώ 7:00
    Το μεσημέρι άλλες φορές προλαβαίνω να φάω και άλλες όχι .
    Από τις 15:00 τελειώνω στις 21:00.
    Γυρνάω σπίτι και ξεκινώ να συμμαζεύω , μαγειρεύω κ.λ.π.Δεν τελειώνω σχεδόν ποτέ πριν από τις 24:00.
    Αλήθεια μήπως έχει τμήματα για μετά τα μεσάνυχτα ????
    Ξέχασα να σου πω ότι τα Σαββατοκύριακα είμαι κάπως καλύτερα .Τουλάχιστον προλαβαίνω να φάω !!!
    "Αφροξυλάνθη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φυσικά και υπάρχει το κατάλληλο τμήμα για σένα. Δεν στεγάζεται στον ίδιο χώρο με αυτόν που πηγαίνω, αλλά είναι σχετικά κοντά. Βρίσκεται στο 3ο χιλιόμετρο (στο περίπου πάντα) Δράμας - Καβάλας, απέναντι σχεδόν από τη διασταύρωση που στρίβεις για Χωριστή. Το μέρος αυτό είναι στα δεξιά του δρόμου όπως πηγαίνεις προς την Καβάλα. Θα προχωρήσεις λίγα μέτρα σιγά - σιγά και θα δεις ένα μεγάλο κτίριο με μια όμορφη αυλή. Θα παρκάρεις απ' έξω (αν δεν πας με ταξί που στο συνιστώ να πω την αλήθεια), θα πάρεις όμορφα όμορφα τα πράγματά σου που τα έχεις (ή έχουν) ετοιμάσει από πριν σε μια βαλίτσα, θα μπεις στην είσοδο και θα πεις στην κοπέλα που περιμένει υπομονετικά στο γραφείο της: "Ήρθα!". Πες το με τόνο προσμονής και ελπίδας και αν μπορείς λίγο πιο δυνατά από το σύνηθες.

    Αυτοί μετά θα αναλάβουν πλήρως τα πάντα. Μην ανησυχείς για τίποτε. Όλα θα πάνε καλά. Η ζωή είναι ωραία και γαλήνια και τα πουλιά κελαηδούν όμορφα τριγύρω στις λιμνούλες που τρέχει γάργαρο το νεράκι............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μα η κυρία δεν λέγεται Αφροξυλάνθη, αλλά Μαίρη Παναγιωταρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητή basiliki, την Αφροξυλάνθη τη γνωρίζω προσωπικά. Δεν λέγεται κανονικά Μαίρη, στο υπογράφω. :-)

    Το μυστικό (κατ' εμέ) είναι ένα: η ενέργειά της έχει προσπεράσει προ πολλού τα ανώτατα φυσιολογικά όρια. Απλά κινείται κάπου στην στρατόσφαιρα. Αν θα ξεπεράσει και το τελευταίο στρώμα (ας το πούμε εσχατόσφαιρα - δεν έχω ιδέα πως το λέγαμε στα προνήπια) δεν το ξέρω. Πάντως αν την δεις ζωντανά θα καταλάβεις ότι η γυναίκα είναι ΤΟΥΡΜΠΟ.


    "Αφρο" είσαι άπαιχτη! (και ας με κούφανες με το ΕσΕμΕς των 1273 γραμμάτων που μου έστειλες και διάβαζα επί 42 λεπτά...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λοιπόν Αντρέα τέρμα τα αστεία...

    Σε λίγους μήνες που θα έχω επιστρέψει (εργασιακα) στα πάτρια και θα έχω χρόνο, σε προκαλώ σε αγώνα με έπαθλο που εσύ θα αποφασίσεις!!!!

    Όροι - Κανόνες:
    1) Εγώ θα παίζω με ρακέτα θαλάσης καθώς κανονική δεν έχω πιάσει ποτέ μου...
    2) Το δικό μου μισό του γηπέδου θα είναι καλυμένο με ψιλή άμμο για να μπορώ να κάνω τις καταπληκτικές βουτιές μου...
    3) Στον χώρο του γηπέδου επίσης θα υπάρχει βυτιοφόρο με θαλλασινό νερό για να βρέχω σε τακτά διαστήματα το Αγαλμάτινο - Αρχαιοελληνικό - Κολασμένο κορμί μου.
    Αυτά τα ολίγα...

    Μόλις σηκώσεις το γάντι απάντησέ μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σηκώνω το γάντι και λέω με πλήρη συνείδηση των λεγομένων μου τα εξής:

    ΕΠΑΘΛΟ
    αν νικήσω: πάμε Γερμανία να τσιμπήσουμε 2 θεές και γυρίζουμε με αυτές πίσω
    αν χάσω: πάμε Γερμανία να τσιμπήσουμε 2 θεές και γυρίζουμε με αυτές πίσω

    ΚΑΝΟΝΕΣ
    Επιτρέπονται όλα, αρκεί να είσαι ντυμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φυσικά και θα είμαι ντυμένος...

    Θα φοράω το Σέξυ τιγρέ Σούπερ Τάγκα μαγιό μου και το Σταβρουδάκι της Νονάς μου από την Βάφτιση...

    Υ.Γ. Με τέτοιο έπαθλο το κίνητρο είναι μεγάλο και δεν έχεις καμιά ελπίδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τώρα εγώ φταίω; Εσύ με προκαλείς! Θα φοράω (μπροστά) ΜΟΝΟ ένα τεράστιο (περί τα 2 μέτρα) και δεν θα χρειάζεται να κρατάω ρακέτα.

    Αααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εσέν βερεβέ νανα βαραβάστρον τζια βερεβέ μιτσίν...

    Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ρε! πήγαινε φάε ένα σουτζούκ ΟΛΟΚΛΗΡΟ και μετά έλα με καθαρό μυαλό να γράψεις εδώ μέσα!
    Σήμερα μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι έχεις αλλάξει 5 φανελάκια από τον ιδρώτα στη δουλειά, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλά δεν δουλεύω και σαν και σένα...

    Σήμερα (όπως κάθε μέρα) συμπλήρωσα την ¨κίνησή μου¨ για τα εκτός έδρας την οποία φυσικά δεν έκανα και έστειλα έναν Ιμπραήμ Χαλήλ Τζεμάλ στο γραφείο της διευθύντριας που το έψαχνε...

    ΕΕΕΕ ρε Π...... μου μας πεθάνανε σήμερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εντάξει βρε Ανδρέα , μην το κάνουμε και θέμα με τα SMS.Οφείλω να ομολογήσω ότι χειρίζομαι τον Η/Υ μου καλύτερα απ' ότι το κινητό μου.Είχα τον καλύτερο δάσκαλο βλέπετε(βλ.Ανδρέα Ιατρίδη).Όσο για το ωραίο μέρος που μου προτείνεις , άσε ,δεν παίζει.Άλλωστε έχω πολύ κόσμο να τρελάνω ακόμα.
    Hello! I'm back!!!
    "Αφροξυλάνθη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό το τελευταίο που είπες (δεν λέω για Ανδρέα Ιατρίδη, αλλά για το "έχω να τρελάνω πολύ κόσμο ακόμη") μου κάνει κάπως σαν απειλή. Πες το μου φίλη "Άφρο", να τολμήσω να ξαναμιλήσω μαζί ή είμαι ο επόμενος στόχος σου; Το μάτι μου, όπως καταλαβαίνεις, έχει αρχίσει ήδη να γυρίζει και να γυαλίζει και αυτό με τρομάζει ολίγον θα έλεγα!

    Τέλος: τι σημαίνει αυτό "Hello, i' back"? Που ήσουν χριστιανή μου; Που σε είχαν; Σε ποιο απομονωμένο δώμα σε μαντάλωσαν; Ε; Ε;

    Σκέψου ξανά για το τένις. Θα σε αφήνουν φαντάζομαι να παρακολουθήσεις τον τελικό στο Ρολάν που θα συμμετέχω σαφώς, αλυσοδεμένη, με το στόμα σφραγισμένο όπως ο Άντονι Χόπκινς στο Χάνιμπαλ. Μπορεί να σ΄ αφήσουν να κουνάς που και που το μικρό σου δαχτυλάκι όταν ρίχνω τους άσους μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανδρέα μου , γνωρίζεις ότι πέρασα μια δύσκολη περίοδο ,μετά τον χαμό του λατρεμένου μου πατέρα.Επίσης γνωρίζεις ότι δεν είμαι από τα άτομα που απειλούν .Έχω μάθει να λέω την αλήθεια και να υπερασπίζομαι τον εαυτό μου όταν έχω δίκιο μέχρι τελικής πτώσεως , αλλά και συνάμα να ζητώ ταπεινά συγγνώμη όταν έχω άδικο.
    Hello!I'm back!!!= Ήρθε η στιγμή που ξύπνησα από το λήθαργο που βρισκόμουν , χαμένη μέσα σε στιγμές και αναμνήσεις. Συνειδητοποίησα ότι όσος χρόνος και αν περάσει ο χαμός του ανθρώπου σου δεν ξεπερνιέται ,γιατί βρίσκεται μέσα στην καρδιά σου .
    Τέρμα όμως με τα συναισθηματικά .
    Το λοιπόν ας σοβαρευτούμε.
    Μετά το ξεκαθάρισμα που έκανα με τον προμηθευτή του Η/Υ , έρχεται η σειρά του προμηθευτή του Hi-Fi .Γνωρίζεις φυσικά περί ποίου πρόκειται και φυσικά θα σε ενημερώσω για το αποτέλεσμα της υπόθεσης . Κάνε υπομονή μια βδομάδα Οπότε προς το παρόν μην ανησυχείς .Δεν είσαι ο επόμενος στόχος μου .Τουλάχιστον όχι ακόμα.
    Όσο για το τένις.
    ΚΑΛΑ,ΠΑΣ ΚΑΛΑ;;; E;E;
    Με φαντάζεσαι ακινητοποιημένη και να μη μιλάω;
    Ποιά ,εγώ;
    Α,πα,πα!!
    "Αφροξυλάνθη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι να πω τώρα ο έρμος; Με τα πρώτα σου (που κράτησα αν και το διάβασα όλο το σχόλιό σου...) με αποστόμωσες!
    Ναι!
    Είμαι κι εγώ μαζί σου. Σε ό,τι κάνεις φιλενάδα. Και σου έχω πει ότι είσαι σωστό "χρυσορυχείο". Το εννοώ! Έτσι! Συνέχισε με τον ..."οδοστρωτήρα" σου, δεν μπορεί κανείς να σταματήσει την ορμή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή