Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2008

Νιού ντέιτας

Πήγα χθες 8 και μισή να ξαπλώσω για να χαλαρώσω και να κοιμηθώ. Έσβησα όλα τα φώτα, χαλάρωσα, έφερα εικόνες ηρεμίας στο μυαλό (iphone, θήκες, webcameras, bluetooths, διαδρομές με μηχανή, στροφές, ανηφόρες και λοιπά - λογικότατο). Μπα!

Μίλησα με conference (τριμερή ντε!) με Ρία - Κική, Γιάννη - Κρις (στο ίδιο αυτοκίνητο προς Θεσ/νίκη), Γιάννη - Τόλη, Γιάννη - Μαρία και 6-7 non conference calls... Η αγορά του iphone τελικά αποδείχθηκε η αγορά του αιώνα, ε... των αιώνων, αφού έχω ζήσει δύο αιώνες πια (Όπως και εσύ Κική... είδες πως περνάνε τα χρόνια ρε συ; - α! έδωσα τα χαιρετίσματά σου στον Τόλη χθες και αντιχαιρετάει κι αυτός).

Το (ΑΠΟΛΥΤΟ) κινητό ξέμεινε από μπαταρία και ξύπνησα όπως άλλωστε ήταν (ΑΠΟΛΥΤΩΣ) λογικό πολύ αργότερα από το κανονικό μου. Ήταν  α-δ-ύ-ν-α-τ-ο  να αλλάξω κι άλλο το βιολογικό μου ρολόι. Μετά από αυτές τις μέρες της τρέλας, θα χρειαστώ 3-4 μέρες να στρώσω. Ίσως και να πάρω τα χαπάκια που παίρνει ο Νίκος και είναι τούρμπο ακόμη και σήμερα. Δεν ξέρω, θα το σκεφτώ.

Από το ένα θέμα στο άλλο: όταν έχω στην κατοχή μου αυτά που απαιτούνται για να ολοκληρώνονται με επιτυχία οι σημερινές συναλλαγές σήμερα (λεφτά) θέλω να κλείσω εισιτήριο απλής μετάβασης για Γερμανία, να πάρω το μηχάνημα της απόδρασης και να γυρίσω με αυτό... ΑΥΤΗΝ πίσω. Μπορεί να συνδυαστεί με εβδομαδιαία περιπλάνηση σε διάφορα μέρη. Θα γίνει. Θα το γράψω εδώ. Θα ενημερωθείτε ντε...

Τώρα θα ασχοληθώ με την κάμερα του κράνους και θα αρχίσω τις διαδρομές στο νομό για αυτά που έχω γράψει (εν ολίγοις) σε παλιότερη ανάρτηση.


Καλή σας μέραααα...... 

18 σχόλια:

  1. ωπαα! Γερμανία με τη ... Θεά στην επιστροφή???
    Πες μου ποια θα είναι ΑΥΤΗ? ΒΒ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι λέει και θα γίνει.
    Είμαι μεταξύ 3-4 υποψηφίων θεών, αλλά θα εξαρτηθεί και από το κόστος και από το τι θα βρω επάνω και από τι θα γουστάρω εκείνη τη στιγμή. Με πιάνεις υπερμέγιστε ΒΒ;

    "Μετράει η διαδρομή και όχι ο προορισμός"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατέβασε το μωρό το συντομότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κανόνισε μόνο να είναι αυτή που θες! Και να είναι δυνατή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποια ΑΥΤΗ?
    Συγνώμην που δεν σε πιάνω, αν και μάλλον για μηχανή μιλάς.
    Πάντως το δωμάτιο του Νικ για Οκτώβριο είναι διαθέσιμο και σε περιμένει. Μετά περιμένω από Αμβούργο και Ελλάδα επισκέψεις. Από αρχές Νοεμβρίου μέχρι αρχές Ιανουαρίου θα έχω κόσμο.
    Ειδοποίησε εγκαίρως όμως γιατί κάτι παίζει για Γαλλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλη fei ma, όντως για μηχανή μιλάμε. Είμαστε μερικοί εδώ μέσα που μας αρέσουν οι άτιμες και καμιά φορά τις αποκαλούμε και ...θεές.
    Ο γράφων έχει μια Suzuki Freewind και τη μαθαίνει εδώ και μερικούς μήνες.
    Για Γερμανία (όπως αναγράφεται και στο ποστ "Νιου Ντέιτας") θα ανέβω -ίσως- όταν δεν είστε εσείς επάνω οπότε σε ευχαριστώ πολύ ένιγουέι.

    Θα είμαι πάντως στο αεροδρόμιο του Ντύσελντορφ στις 20 Οκτωβρίου. Αν είσαι-στε εκεί θα τα πούμε από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εδώ θα είμαι. Σε 30 λεπτά με το κάρο, αεροδρόμιο Düsseldorf - σπίτι. Αν δεν έχει μποτιλιάρισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια. Λογικά, Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος θα είμαι:

    - τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου στις 11:45 στο αεροδρόμιο του Ντίσελντορφ για να πάω στο σταθμό των τρένων και να πάρω το τρένο για Groningen που φεύγει στις 14:12, και επιστρέφοντας,

    - το Σάββατο 25 Οκτωβρίου στις 10:20 στο σταθμό τρένων στο Ντίσελντορφ για να πάω στο αεροδρόμιο και να πάρω το αεροπλάνο για Θεσ/νίκη που φεύγει στις 12:35.

    Θα χαρώ -αν σε βολέψει- να τα πούμε από κοντά. Πες μου αν θέλεις κάτι από Ελλάδα παρεπιπτόντως (π.χ. σέλινο, άνηθο, κρομμύδια, πατάτες νευροκοπίου και λοιπά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιατί δεν βγάζεις για Amsterdam εισιτήριο?
    Όπως και να ΄χει Τρίτη μάλλον θα σε έχουμε.... :)
    Εκτός κι αν θέλεις χρόνο να γυρίσεις λίγο. Τα ελληνικά προϊόντα τα έχει κι εδώ στα ελληνικά και όχι μόνο μαγαζιά.
    ΗΛΙΟ μπορείς να φέρεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ώπα... σιγά - σιγά, με μπέρδεψες:

    > Γιατί δεν βγάζεις για Amsterdam εισιτήριο?
    Καθαρά θέμα κόστους (170 ευρώ φθηνότερα μου βγαίνει)

    > Όπως και να ΄χει Τρίτη μάλλον θα σε έχουμε.... :)
    Που; Έρχομαι Ντισ. για να πάρω το τρένο για πιο πάνω. Για ποια Τρίτη μιλάς;

    > Τα ελληνικά προϊόντα τα έχει κι εδώ στα ελληνικά και όχι μόνο μαγαζιά.
    Δεν βγάζω μία! Ποια προϊόντα; Ελληνικά; Όχι μόνο μαγαζιά; TILT - TILT - TILT - INSERT COIN

    > ΗΛΙΟ μπορείς να φέρεις?
    ...το μόνο που έπιασα! ;-Ο
    Ρε συ ξ-δέρφη, θα σου φέρω την καλή μου διάθεση, το φυσικό μου ασυναγώνιστο χαμόγελο και μπερδεμένες - ξένες μυρωδιές αγνώστων από το ταξίδι...
    Ευκολότερα να σου φέρω ήλ-ι-ο (αέριο) για να γελάς όταν σου μιλάω σαν στρουμφίτα!

    Ρίξε τώρα και μια εξήγα για τα ανωτέρω γιατί θα πάθω νευρική σπαστικοκλονισμοανορεξία... ;-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δευτέρα έρχεσαι DÜS πηγαίνεις κατευθείαν για Groningen, παίρνεις τη μηχανή, κάνεις μια γύρα στα στέκια των χασικλίδων και σε μερικά ωραία μαγαζάκια (προσοχή! τα πιο κιριλάτα είναι για πούστηδες) και τσακ, σε μας. Απλό.

    Και για πατάτες Νευροκοπίου κλπ άστο. Εκτός κι αν τις στείλεις με αυτοκίνητο και από πάνω βάλεις και σταφύλια (ντόπια προϊόντα) και κάνουν κανένα μήνα να ΄ρθουν. Συνέβη κι αυτό. Το τι έφτασε εδώ είναι άλλη υπόθεση! Και του έλεγε του πατέρα της να μη στείλει σταφύλια (οι πατάτες ήταν έκπληξη βλέπεις), αλλά αγύριστο κεφάλι. Όχι δεν ήταν πόντιος. Κρητικός ήταν.

    Φως και ήλιο θέλω.

    Συνοψίζω:
    Δευτέρα 20-10-2008 φτάνεις.
    Τελειώνεις μέσα σε μια μέρα τη δουλειά σου.
    Τρίτη 21-10-2008 έρχεσαι σε μας.
    Άνιθο δεν θέλω.
    Ήλιο δεν μπορείς να φέρεις, αλλά αντί αυτού περιμένω το λαμπερό σου χαμόγελο.
    ο.κ. τώρα?
    Κατανοητή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχεις δίκιο... έτσι που το έγραψα μοιάζει ότι θα ανέβω για να πάρω μηχανή... Όχι μωρέ δεν παίζει (ακόμη) αυτό. Άλλωστε έγραψα ότι, όταν θα ανέβω εσείς θα έχετε έρθει μόνιμα Ελλάδα. Άρα μιλάμε για κανά χρόνο από τώρα.

    Στο Groningen ανεβαίνω για να μείνω σε φίλο, ο οποίος θα με φιλοξενήσει στο σπίτι του. Παίζουν διάφορα ενδιαφέροντα πράγματα, πάντα μέσα στο πλαίσιου του νόμιμου (όχι μόνο στην Ολλανδία) και των ενδιαφερόντων μου.

    Συμπερασματικά λοιπόν (όπως λέγαμε στα μαθηματικά Β' Λυκείου) το 2ωρο της αναμονής αεροδρόμιο με σταθμό τρένων και τούμπαλιν είναι και το μοναδικό χρονικό παράθυρο που έχω για να σας-σε δω αν βολέψει. Η πρόσκλησή σου λοιπόν, μετατίθεται -αν βεβαίως ισχύει ακόμη- για το διάστημα που θα είστε πιο άνετα και βολικά τουλάχιστον από επισκέψεις (γιατί από δουλειές δεν βλέπω να σταματούν - 3 φοιτητάκια θα έχεις σε λίγο στη μαμά πατρίδα) και είμαστε όλοι μας καλά με διάθεση και υγεία.

    Το χαμόγελο θα το σινιάρω όσο γίνεται για να είναι λαμπερό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το δίωρο δεν είναι αρκετό. Μέχρι να πάρεις τη βαλίτσα, να βγάλεις εισιτήριο, να πας στον όροφο που φεύγουν τα τρένα, να βρεις ποιο τρένο θα πάρεις,και φτάνοντας Ντυσσελντορφ φτου και πάλι από την αρχή, συν τον χρόνο της διαδρομής μέχρι εκεί.... Αγώνας δρόμου. Μια φορά πήγα να το κάνω και τελικά πήρα ταξί!
    Άστο, τα λέμε το καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. OK!

    Ρε συ Fei Ma, από αεροδρόμιο μέχρι σταθμό τρένων (και τούμπαλιν) εύκολα πηγαίνω; Χρονική απόσταση; Ευκολία μετάβασης;

    Υπάρχουν οδηγίες για ναυτιλλομένους ή κάποια hints'n'tips που καλό είναι να γνωρίζω;

    Δεν μου έχει έρθει και το εισητήριο από την Deutse bahn ρε συ - τους έστειλα μέιλ και περιμένω απάντηση - και έχω ψιλοαγχωθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο Νικ έρχεται σήμερα Δράμα για 4-5 μέρες και θα σου πει όλα όσα αφορούν τα τρένα. Επικοινώνησε με τον Πάντσο για να σε βοηθήσει να τον συναντήσεις. Θα μπείτε μέσα στη σελίδα και θα σου δείξει όλες τις επιλογές που έχεις.
    Αυτό που δεν κατάλαβα είναι αν έχεις βγάλει εισιτήριο τρένου και πως έγινε αυτό από Ελλάδα. Δεν το έχω ξανακούσει. Έστειλες χρήματα?
    Χρονική διάρκεια διαδρομής με το τρένο από αεροδρόμιο μέχρι κεντρικό κεντρικό σταθμό Ντύσσελντορφ περίπου μισή ώρα.
    Τέλος πάντων.
    Θα σου βγάλει όσα πλάνα διαδρομής ζητήσεις ο Νικ και θα σου πει όλα τα σχετικά με τα τρένα. Αλήτεψε αρκετά όσο βρισκόταν εδώ και κάθε φορά που τον έψαχνα και δεν είχε μπαταρία στο κινητό του κάπου είχε πάει με το τρένο. Όσο το απεχθανόμουν εγώ τόσο το λάτρευε εκείνος! Είχε κάρτα απεριόριστων διαδρομών με όλα τα συγκοινωνιακά μέσα σε όλο το κρατίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ναι, έκλεισα (με πιστωτική) από την www.db.de εισιτήρια για Dusseldorf -> Groningen (πήγαινε-έλα) με δίωρη περίπου χρονική απόσταση από την ώρα άφιξης και αναχώρησης αεροπλάνου. Λες να μην προλάβω τη μετάβαση από και προς το αεροδρόμιο; Θα ρωτήσω τον Νικ σχετικά! Αν δεν προλάβω το τρένο μπορώ να μπω στο επόμενο; Έχει κάθε ώρα περίπου...

    Τα εισιτήρια που έκλεισα με την DB δεν μου έχουν έρθει ακόμη. Έστειλα e-mail χθες και περιμένω απάντηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όταν βγάζεις εισιτήριο μπορείς να το χρησιμοποιήσεις όποτε θέλεις, δεν είναι αεροπλάνο. Θα μου φαινόταν παράξενη μια τέτοια δέσμευση. Αν και όταν βγάζεις εκπτωτικά εισιτήρια εδώ πριν αρκετό καιρό είσαι δεσμευμένος να ταξιδέψεις τότεπου έχεις πει. Είναι με έκπτωση το δικό σου? Πάντως δες επάνω, αν αναγράφει συγκεκριμένη ώρα και μέρα. Στείλε μου με mail το σταθερό τηλέφωνό σου, έχω μπλεχτεί με τόσα τηλέφωνα που έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι με έκπτωση το δικό σου?
    Όχι.

    Πάντως δες επάνω, αν αναγράφει συγκεκριμένη ώρα και μέρα.
    Μα το θέμα είναι ότι ΔΕΝ μου έχουν στείλει ακόμη το εισιτήριο - γι' αυτό έγραψα ότι έχω ψιλοαγχωθεί...

    Στείλε μου με mail το σταθερό τηλέφωνό σου
    Σταθερό στο σπίτι δεν έχω - στη δουλειά όμως είναι 2521047610 ή 2521047611 ή 2521055740 και ώρες 08-15 ή κάποια άλλη προσυμφωνημένη ώρα που θα είμαι εδώ για να τα πούμε. Θα χαρώ να τα πούμε όποτε βολέψει. Υπάρχει και η λύση των γονιών μου κάποιο απόγευμα που θα είμαι εκεί κοντά (αλλά χωρίς πισι και ίντερνετ, ίσως δεν λέει) ή κάποιο βραδάκι που θα πάω στον Παναγιώτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή