Λοιπόν, κάθε μέρα -λένε και το πιστεύω και εγώ- μια καινούρια αρχή. Ένα νέο ξεκίνημα με ό,τι αυτό συνεπάγεται: απολογισμός πεπραγμένων, εσφαλμένες κινήσεις, λησμονημένες υποχρεώσεις, αλλεπάλληλες αναβολές αποφάσεων. Για σκέψου: είσαι σίγουρη ότι κάθε μέρα θα έχεις την ευκαιρία να επανορθώσεις; Θυμήσου: όταν τελικά βρήκες το κουράγιο και θέλησες να ζητήσεις συγνώμη για κάτι που είπες ή έκανες ή υπονόησες ή … ή … μπορούσες πάντα φίλε μου; Σε περίμενε ο αποδέκτης στη γωνία να πας να τον συναντήσεις; (Θα σας περιγράψω αργότερα μια ιστορία που μου έμεινε…). Μην αναβάλεις λοιπόν, όσο έχεις την άνεση να το κάνεις. Δεν ξέρεις!Σήμερα, μου έτυχαν πολλά «πρώτη φορά που…». Αξίζει να τα αναφέρω:
|~|Καθώς περνούσα από ένα χωριό με τη μηχανή, στo καφενείο της πλατείας, καθόντουσαν 4-5 άτομα (κυρίως ηλικιωμένοι). Ανάμεσά τους και ένας τύπος στα 25 + -, που καθώς πλησίαζα, σχετικά αργά γιατί ερχόταν λεωφορείο και φορτηγό από απέναντι, γύρισε απότομα στην καρέκλα και με έβλεπε με ύφος …ξελιγωμένο. Μου βγήκε αυθόρμητα: σταμάτησα μπροστά του και του είπα «θέλεις να κάνεις μια βόλτα;», μετά από 10 δευτερόλεπτα αμηχανίας, έκπληξης, αμφιβολίας… «σοβαρά μιλάς;», «ναι ρε, πάρτην!». Κατεβαίνω και κάνω στην άκρη για να ανέβει. Όταν γύρισε, μετά από δύο γύρους της πλατείας… το χαμόγελό του είχε κολλήσει στο πρόσωπό του. Τον χαιρέτησα με την κόρνα μου (μπιπ-μπιιιιπ) βλέποντάς τον από τον καθρέφτη μου να έχει ακριβώς το ίδιο χαμόγελο στο πρόσωπό του. Ήταν η ανταμοιβή μου.
|~|Για πρώτη φορά ανέβηκα (και κατέβηκα) τον Κορύλοβο με τη μηχανή. Δεν μου άρεσε. Έχω απολαύσει πολύ καλύτερες στροφές αλλού.
|~|Για πρώτη φορά ανέβηκε η Έλλη στη μηχανή (συνεπιβάτης). Τρόμαξε. Πάτησα 97 ερχόμενοι από Καλλίφυτο. Τα πήγε μια χαρά και ας φοβόταν για το αντίθετο. Έλλη, όποτε θελήσεις (κατόπιν περμίσιον όλγουεις) είμαι εδώ.
|~|Για πρώτη φορά άκουσα μια «διαπίστωση» από ένα άτομο που εμπιστεύομαι πάρα πολύ και η οποία με ταρακούνησε ευχάριστα. Σε ευχαριστώ φιλενάδα…
|~|Για πρώτη φορά άκουσα τα 3 πρώτα CD της Loreena McKennitt. Ταξίδεψα πολύ μακριά… Σε ευχαριστώ Λορίνα!
|~| Για πρώτη φορά έβαλα τον browser (φυλλομετρητή ελληνιστί) της Google, τον Google Chrome και τον βρήκα πολύ όμορφο. Μου θύμισε έντονα το iPhone – ιδιαίτερα στα downloads.
…
Γράψτε στα σχόλια για τις δικές σας «πρώτες φορές». Θα έχει ενδιαφέρον!