Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ύπνος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ύπνος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

10 κολπάκια για καλύτερο ύπνο

Many persons have sleep problems when outside it’s hot. They fall asleep late, they sleep for short periods of time and they wake up many times during the night. Here are 10 tip to follow in order to get your rest even during the hot summer nights.

1. Go to sleep at about the same hour every night, your body will get used to this and it will prepare itself for sleep.

2. Don’t do any exercises at night because they pump the blood and you’ll not be able to fall asleep.

3. Don’t eat and don’t drink a lot before going to sleep. Dinner must be light and it would be best eaten at least 2 hours before bed time. Digestion delays the sleep and it disturbes it.

4. Avoid nicotin, alcohol and caffeine for at least 5-6 hours before going to sleep. Those stimulents can keep you awake at night.

5. Sleep only during the night. During day time, rest for one hour maximum and don’t ever sleep after 3 p.m.

6. Keep your sleeping room well aired and if it’s possible leave a window slightly open during the night.

7. Before going to sleep go take a warm bath or a reassuring shower, read a book or listen to your favorite music. It will help you fall asleep for sure !

8. Try to apply some moisturizing cream on your shoulders, neck and soles of your feet. You’ll relax in no time and the tension accumulated over the day will disappear.

9. Don’t appeal to drugs or any kind of medicine in order to combat your insomnia. A glace of warm milk or tea, sweetened with honey will help you do the trick.

10. During the night sleep, try to keep your feet on a soft pillow, this will make the tiredness go away and you’ll get a very nice night sleep.

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

Μάρω



Δεν είχα ξανά γάτα σιάμ. Πήγα προχθές και πήρα τη Μάρω από ένα pet shop. Δεν ξέρω αν είναι αγόρι ή κορίτσι. Πολύ μικρό είναι ακόμη και «δεν έχει κατεβάσει», όπως είπε ο τύπος στο μαγαζί. Έχει όμως διαφορά από τις αλανιάρες! Σαφώς πανέξυπνη, γρήγορα προσαρμόστηκε στο νέο της περιβάλλον και αρχίζει να ξεχωρίζει ήδη τους γνωστούς της από τους …αδιάφορους (γι’ αυτήν) επισκέπτες. Έχω πάρει σαφώς τα απαραίτητα (άμμο, τροφή, νερό) και ξέρει πια τη γωνιά της όπου μπορεί να ανακουφιστεί ή να γεμίσει το στομαχάκι της με τροφή ή νερό.

Χθες το βράδυ, όπως και κάθε βράδυ, έπαιξε μόνη της κανένα 15λεπτο με τη φλοκάτη, ένα χαρτί, καλώδια ακουστικών, γωνίες από την κουβέρτα και μετά ήρθε δειλά δειλά κοντά μου, που διάβαζα ένα βιβλίο τρόμου (χου ρε!) για να με πάρει ο ύπνος και άρχισε τα δικά της. Γουργούρισμα, σκούντημα με τη μουσούδα της στο χέρι μου, βλέμμα νωχελικό προς το νυστάζω… Χώθηκε μέσα στα σκεπάσματα όταν κατάλαβε ότι αποδέχομαι την πρότασή της να κοιμηθεί και αυτή τη φορά κοντά μου. Η μπάλα που σχημάτισε με το σώμα της κουρνιάζοντας δίπλα στον αγκώνα μου, ήταν δεν ήταν στο μέγεθος ενός μήλου! Με νύσταξε με τους συνεχόμενους θορύβους ικανοποίησης και ζεστασιάς κι έτσι γρήγορα σχετικά έφυγα κι εγώ για το ταξίδι της βραδινής ξεκούρασης.

Σήμερα το πρωί ξύπνησα με το σεντόνι να απομακρύνεται απότομα και την πιτζάμα μου να τραβιέται παράξενα από την άκρη της… Το σκατούλι είχε ξυπνήσει και έπαιζε με ότι είχα επάνω μου που χρησίμευε να αισθάνομαι ζεστός για να σηκωθώ άμεσα. Τυλίχθηκα ξανά σφίγγοντας επάνω μου τα σκεπάσματα, αλλά δεν το έβαλε κάτω! Χώθηκε μέσα στα σκεπάσματα και διασχίζοντας πρηνηδόν όλο το στρώμα από τα πόδια προς τα επάνω, έβγαλε το κεφάλι της έξω από το πάπλωμα και με κοίταζε με βλέμμα πονηρό και όλο καμάρι για το κατόρθωμα της να με τσιγκλίσει και πάλι. Ακολούθησε φυσικά μια μάχη μεταξύ μας (μπουνιές, κεφαλοκλειδώματα, τρικλοποδιές…) και αφού είδε κι απόειδε πήγε προς τη γωνιά της να πιεί νερό με ύφος και κίνηση του στυλ «άμα ήθελα…, αλλά σε λυπάμαι!» Χα!

Δεν χρειάστηκε να προσπαθήσω να ξυπνήσω μετά από την παραπάνω σκηνή. Αν και λίγο νωρίτερα από το κανονικό, σηκώθηκα και ετοιμάστηκα σε χρόνο μηδέν. Ήρθα στη δουλειά χαρακτηριστικά νωρίς και είμαι μια χαρά! Έξω έχει τρελή ομίχλη και είναι ό,τι πρέπει να συγκεντρωθώ και να οργανωθώ Δευτεριάτικα…

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2008

Νιού ντέιτας

Πήγα χθες 8 και μισή να ξαπλώσω για να χαλαρώσω και να κοιμηθώ. Έσβησα όλα τα φώτα, χαλάρωσα, έφερα εικόνες ηρεμίας στο μυαλό (iphone, θήκες, webcameras, bluetooths, διαδρομές με μηχανή, στροφές, ανηφόρες και λοιπά - λογικότατο). Μπα!

Μίλησα με conference (τριμερή ντε!) με Ρία - Κική, Γιάννη - Κρις (στο ίδιο αυτοκίνητο προς Θεσ/νίκη), Γιάννη - Τόλη, Γιάννη - Μαρία και 6-7 non conference calls... Η αγορά του iphone τελικά αποδείχθηκε η αγορά του αιώνα, ε... των αιώνων, αφού έχω ζήσει δύο αιώνες πια (Όπως και εσύ Κική... είδες πως περνάνε τα χρόνια ρε συ; - α! έδωσα τα χαιρετίσματά σου στον Τόλη χθες και αντιχαιρετάει κι αυτός).

Το (ΑΠΟΛΥΤΟ) κινητό ξέμεινε από μπαταρία και ξύπνησα όπως άλλωστε ήταν (ΑΠΟΛΥΤΩΣ) λογικό πολύ αργότερα από το κανονικό μου. Ήταν  α-δ-ύ-ν-α-τ-ο  να αλλάξω κι άλλο το βιολογικό μου ρολόι. Μετά από αυτές τις μέρες της τρέλας, θα χρειαστώ 3-4 μέρες να στρώσω. Ίσως και να πάρω τα χαπάκια που παίρνει ο Νίκος και είναι τούρμπο ακόμη και σήμερα. Δεν ξέρω, θα το σκεφτώ.

Από το ένα θέμα στο άλλο: όταν έχω στην κατοχή μου αυτά που απαιτούνται για να ολοκληρώνονται με επιτυχία οι σημερινές συναλλαγές σήμερα (λεφτά) θέλω να κλείσω εισιτήριο απλής μετάβασης για Γερμανία, να πάρω το μηχάνημα της απόδρασης και να γυρίσω με αυτό... ΑΥΤΗΝ πίσω. Μπορεί να συνδυαστεί με εβδομαδιαία περιπλάνηση σε διάφορα μέρη. Θα γίνει. Θα το γράψω εδώ. Θα ενημερωθείτε ντε...

Τώρα θα ασχοληθώ με την κάμερα του κράνους και θα αρχίσω τις διαδρομές στο νομό για αυτά που έχω γράψει (εν ολίγοις) σε παλιότερη ανάρτηση.


Καλή σας μέραααα......