Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Καλοκαίρι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Καλοκαίρι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

Γρανίτης

Μικρός πήγαινα τα καλοκαίρια στον Γρανίτη. Ένα χωριό λίγα χιλιόμετρα και κανένα 20λεπτο από την πόλη. Είχε (και έχει) σπίτι ο θείος μου, αδερφός της μητέρας. Δεν θα ξεχάσω την επαφή με τη φύση που είχε κάτι το τελείως διαφορετικό (θαρρείς «απόκοσμο») σε τόσο μικρή απόσταση χρονική και χιλιομετρική από το κλασικό και κρύο διαμέρισμα της πόλης.

Το σπίτι ήταν διώροφο με υπόγειο, κοντά στο κέντρο και αρκετά ψηλά του μικρού χωριού, με ξύλινα πατώματα και κουφώματα και φυσικά(…) ένα μεγάλο τζάκι στο ισόγειο. Μεγάλη αυλή, κυρίως από την πίσω μεριά του σπιτιού με χώρο για ζαρζαβατικά, αποθηκευτικούς χώρους για τα ξύλα το τζακιού και αρκετούς χώρους για κρυφτό ή κυνηγητό. …Χωριό με την ωραία εικόνα που έχει ο καθένας μας.

Δεν θα ξεχάσω…

Τις εξερευνήσεις στο δάσος όπου πηγαίναμε συνήθως με τον Παναγιώτη. Τι βρίσκαμε; Χμ… ένα λεπτό να ανακαλέσω ντέιτας: Σκορπιούς ζωντανούς κάτω από πέτρες, σε συγκεκριμένο σημείο που ξέραμε ότι είχε μπόλικους, τους οποίους πιάναμε με ξυλάκια. Δεν θυμάμαι να με τσίμπησαν ποτέ. Θυμάμαι το αντίδοτο που φτιάχναμε (λειτούργησε ποτέ, δεν ξέρω) ρίχνοντάς τους μέσα σε μπουκάλια με οινόπνευμα για να φύγει το δηλητήριο (νομίζω, δεν παίρνω και όρκο). Σπασμένα, αλλά και ολόκληρα αυγά χελώνας που είχαν θάψει στην άμμο, κοντά σε ζεστά ή σε ανοιχτά μέρη για να τα βλέπει ο ήλιος ώστε να εκκολαφτούν. Μανιτάρια διαφόρων σχεδίων και χρωμάτων, κολλημένα στα δέντρα ή στις ρίζες αυτών. Λιμνούλες με διάφορα ζουζούνια και αράχνες που φτιάχνανε φωλιές μέσα στο νερό, με την τεχνική του δύτη. Κρυμμένα πυροβολητήρια με ωτοασπίδες και κασόνια με όπλα που φρόντιζαν φαντάζομαι τα φανταράκια της περιοχής. Παράξενες και τεράστιες πεταλούδες, σαν τις «βασίλισσες» με χρώματα και σχέδια για κάδρο. Πόσες σκοτώσαμε δεν θυμάμαι, αλλά δεν με χαροποιεί πια το γεγονός είναι αλήθεια. Τους μπάμπουρες ή χρυσόμυγες τις λένε κάποιοι, αν και δεν ταιριάζει στο μέγεθος τους, που πιάναμε και τους δέναμε με κλωστή, ακριβώς κάτω από το λαιμό και πάνω από το σώμα τους, εκεί στην ειδική εσοχή για αυτόν το σκοπό (…) για να πετάνε στον ουρανό και να τους βλέπουμε μέχρι να χαθούν στον ορίζοντα.

Δεν θα ξεχάσω…

Το παγωμένο νερό, που το πρωί δεν ήθελες με τίποτα να σε ακουμπήσει, νόμιζα ότι θα έμενα στήλη πάγου σε κλάσματα. Την μυρωδιά του καμένου ξύλου που τσιρτσιρίζει στο τζάκι και που ενίοτε ήταν η αρχή για ένα ζουμερό και πεντανόστιμο τσιμπούσι. Το κρύο κάθε βράδυ που μεταμόρφωνε το πάπλωμα ή τη βελέντζα σε απαραίτητο συνοδευτικό αντικείμενο ύπνου και μένα κάτω από αυτό ακίνητος, μπας και μπει ελάχιστος αέρας και παγώσω. Τη "μεγάλη" μας ξαδέρφη, τη Σίλη, που ζωγράφιζε πρόσωπα σε καμβά και καμιά φορά γρατζουνούσε την κιθάρα της με παρέα ή και όχι...

Μερικά πράγματα και εικόνες και μυρωδιές και συναισθήματα μένουν για πάντα τυπωμένα στους καταχωρητές του μυαλού μας (heart registers oh my god!). 

Να ‘στε καλά όλοι οι συμμετέχοντες σ’ αυτές τις εικόνες… :-)

Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2008

Καλό μήνα...

Το καλοκαίρι επισήμως έλαβε τέλος. Το καταλάβατε ή ...θέλετε να κάνω και κακά;

Ας κάνουμε λοιπόν μια μίνι απογραφή πεπραγμένων:

  • έκανα περίπου 10 μπάνια (ατομικό ρεκόρ δεκαετίας)
  • καβάλησα τη μηχανή για 2.000 χιλιόμετρα περίπου (ουδέν σχόλιο – σουτ!)
  • παρευρέθηκα σε ένα πανηγύρι (βλέπε σχετικά εδώ)
  • βγήκα σε Μύλο, Ατλαντίδα, Ύδραμα, Μπαρόκ, Λίβινγκ Ρουμ, Σοκολά, Ρέμβη (και κανά 2 άλλα – μην με ζορίζετε τώρα!) περίπου 38 φορές*
  • γνώρισα πολλά άτομα – τα περισσότερα αξιόλογα πραγματικά
  • άκουσα πάρα πολλά και είπα πάρα πολλά
  • έκανα 2 φορές φορμάτ στο διαολεμένο μηχάνημά μου
  • πήγα να κολλήσω κάποιες δεκάδες βρωμοιούς, μερικούς δεν μπόρεσα να τους αποκρούσω και τους έφαγα στη μάπα κανονικά
  • έφαγα στη ταβέρνα με τον Τάσο
  • με κούρεψαν γουλί (πότε μεγάλωσαν και πάλι…) κατόπιν δικής μου εννοείται επιθυμίας!
  • έχασα 10 κιλά (κανά 2 μάλλον ήρθαν πάλι πίσω)
  • έγινα μάρτυρας σε γάμο – προσοχή: κουμπάρος λέγεται ο τύπος με τα στεφάνια που είναι πίσω από τους νεόνυμφους και κάνει τη βρώμικη δουλειά, μάρτυρας λέγεται ένας από τους δύο που απαιτούνται για την τέλεση της διαδικασίας στο δημαρχείο
  • είδα 3 γυναίκες (όχι …άγνωστες) να κλαίνε
  • λίγο πριν αισθανθώ ιδιαίτερα άρρωστος με τάσεις λιποθυμίας και σκοτοδίνης, μύρισα τον ιδρώτα ενός διερχόμενου γκριζομάλλη 60άρη που ευτυχώς στα επόμενα 40-45 δευτερόλεπτα απομακρύνθηκε αρκετά ώστε να καταφέρω να συνεχίσω τη διαδικασία της φυσιολογικής αναπνοής
  • συνάντησα μια παλιά μου συμμαθήτρια (όχι στη Δράμα) και διαπίστωσα έκπληκτος πόσο γρηγορότερα γερνάει μια γυναίκα από έναν άντρα (έναν είπα, όχι κατά ανάγκη από μένα…)
  • έμεινα 2 βραδιές στο νομό Έβρου και ανακάλυψα πολύ όμορφα μέρη εκεί που δεν τα φανταζόμουν (βλέπε περισσότερα εδώ)
  • ήπια ποτάκι στο πιο όμορφο Lounge Bar που έχω δει και που βρίσκεται στη Ν. Χιλή (2 χιλιόμετρα από Αλεξανδρούπολη) και αξίζει να ξαναπάω χαλαρά (Baobab λέγεται το μπαρ και αν δεν ξέρεις τι είναι το baobab πάτα εδώ)
  • παρήγγειλα και πήρα καπνό πίπας από Φιλανδία, πρώτο πράγμα, συσκευασία αρίστη, ειλικρινά άλλη …φάση
  • παρήγγειλα και πήρα μια πίπα από το ebay, η οποία αποδείχθηκε φόλα (μικρή, μπλε, διαλύθηκε με το καλημέρα), η οποία στολίζει πια τη μολυβοθήκη του γραφείου μου
  • μου έφεραν οι κουμπάροι μου ένα πανέμορφο ποτήρι από τις Σπέτσες που το απολαμβάνω καθημερινά αφού ομορφαίνει το γραφείο μου
  • παρήγγειλα αλλά δεν πήρα ακόμη, μια θήκη κινητού σιλικόνης από το ebay για το …βλέπε το επόμενο και τελευταίο…
  • απέκτησα το iPhone (τελεία και παύλα εδώ)

Αν και ό,τι πω στη συνέχεια είναι περιττό και δεν κολλάει, συγχωρέστε με!

Δεν είναι κινητό, δεν είναι ένα άλλο gadget, είναι τα πάντα το άτιμο. Δεν με νοιάζει που δεν αλλάζει η μπαταρία του, που δεν δέχεται κάρτα μνήμης, που δεν μπορώ να συνδεθώ με Bluetooth με άλλο κινητό – παρά μόνο με ακουστικό Bluetooth -, που δεν κάνει αποστολή μηνυμάτων σε πολλαπλούς αποδέκτες και που δεν είναι ακόμη εξελληνισμένο. Αυτό που ξέρω είναι ότι το περίμενα 1,5 χρόνο. Έχω κατεβάσει όλα τα βίντεο, όλα τα κείμενα, έχω διαβάσει ατελείωτα φόρουμς για το iPhone. Ήταν απλά θέμα χρόνου. Και ο χρόνος αυτός ήρθε τώρα. Πολύ σωστό τάιμινγκ! Θα συνδεθεί μόνο με ευχάριστα συναισθήματα και εικόνες. Χα! Τέλειο. Αξίζει να το δείτε κάποια στιγμή από κοντά. Αν δεν μπορείτε, πάρτε με ένα τηλέφωνο, απογευματινές ώρες, και με ένα συμβολικό κόστος στα 15 € (χωρίς ΦΠΑ) το λεπτό μπορώ να σας το δείξω από απόσταση.

Είναι:

άσπρο - απαλό - πανέμορφο - θυμάται 16 γιγαμπάιτ από αυτά που του λέω - μου κάνει (σχεδόν!) τα πάντα…

και το σημαντικότερο:

δεν γκρινιάζει - δεν μουρμουράει - δεν απαιτεί (πέραν της ρευματοφορτίσεως) - δεν νυστάζει - δεν ξοδεύει - δεν έχει πονοκέφαλο - δεν παχαίνει - δεν έχει κυτταρίτιδα - δεν έχει ψυχολογικά - δεν έχει γυναικολογικά - δεν θέλει διακοπές - δεν βάζει κρέμες - δεν έχει κολλητές.

Καλοκαίρι 2008  -=>  2000 και 8  -=>  2+0+0+8=10  -=>  1+0=1

Το 1ο καλοκαίρι για πολλά! Υγιαίνεται!







*τελείως τυχαίο νούμερο, βλέπε συνάρτηση Excel του τύπου: =FIXED(RAND()*100;0)


Κυριακή 24 Αυγούστου 2008

Καλοκαίρι

Να με καβαλήσει και ο κουμπάρος, δεν το περίμενα! Εγώ φταίω που αποκοιμήθηκα στην παραλία και το καθίκι βρήκε χρόνο και με έθαψε κανονικά. Εντάξει, δεν έγινε απολύτως έτσι, αλλά θα μπορούσε να γίνει... Λέμε τώρα.

Πέμπτη 21-08-08: Μπάνιο στους αμμολόφους (ανάμεσα La Roca και Liquid), με απρόσμενα στην παραλία (βλέπε σχετική φώτο)

Παρασκευή 22-08-08: Δεν θυμάμαι (μάλλον δούλευα)

Σάββατο 23-08-08: Μάρτυρας στο γάμο του Κ. και της Σ. στο δημαρχείο, φαγητό στον Πέπε, μπάνιο με τα τρία κορίτσια μου στη Μέση (πάλι, ναι!), επιστροφή Ξάνθη, Goodies (Junior οφ κόρς), σεκέρ και σαραγλί και κρέμα στο μαγαζί που τσάκιζα ως φοιτητής, επιστροφή μεσάνυχτα και ύπνος επί τέσσερα - ο ένας πάνω στον άλλο...

Κυριακή 24-08-08: Πρωινή εξόρμηση μέχρι Μικρόπολη, μπάνιο στο La Roca, Goodies Δράμας και παγωτό με τα τρία κορίτσια (συνέχεια από Σάββατο), καφές στην Ατλαντίδα επί 3: με τα παιδιά, καπάκι με Κ., Δ., Δ και καπάκι στο καπάκι με Κ. και Σ. στο Ύδραμα. Τώρα, 23:30, αναζήτηση δρομολογίων για ταξιδάκι, ενημέρωση για τα απαραίτητα, έλεγχος ι-μέιλς, γράψιμο απαραίτητου ντι-βι-ντι και λοιπά και λοιπά.

Η Ν. έχει πονοκέφαλο, η Δ. ψάχνει τιμές σούπερ μάρκετ στη Σαντορίνη, η Ν. παραθερίζει και διασκεδάζει ποικιλοτρόπως σε κοντινή παραλία (και όχι μόνο...), ο Ν. κοιμάται στην παραλία, ...μην την ψάχνεις!

Χαρείτε... καλοκαίρι για όλους!

(Σχόλιο: προσέξτε τη βέρα του κουμπάρου στο αριστερό του χέρι. Ήταν και η τελευταία φώτο - λογικά - πριν μετακομίσει στο δεξί. Κουμπάρεεεε.....)