Τώρα!
Δυνάμωσε ηχεία. Δες το...
(το μετάνοιωσα! πάμε αλλού...)

Τελικά το τραγούδι από τα Παρατράγουδα της Αννίτας, με τον ...Κολλημένο Κάπως, που λέει: "...κόλλημα, κόλλημα μεγάλο..." μου ταιριάζει γάντι!
Τι μηχάνημα είναι αυτό; Τι κούκλα σε δυο ρόδες είναι; Τι θεά... Οκ, σταματάω. Η μηχανή είναι της Χόντα, το μοντέλο λέγεται DN-01 και σύντομα θα έρθει και στην Ελλάδα. Τα σχόλια που πήρα δείχνοντάς της ήταν του στυλ, "μοιάζει με σφυροκέφαλο καρχαρία", "κάτι σε κουνούπι μου κάνει", "πω πω τι είναι αυτό ρε!" και λοιπά τοιαύτα.
Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορείς να μην την κοιτάξεις. Δεν περνάει δίπλα σου και εσύ μιλάς στο κινητό απερίσπαστος/η. Είναι, κακά τα ψέματα, μηχάνημα που φωνάζει, ουρλιάζει, τσιρίζει "κοίτα με τώρα!". Μοιάζει με διάφορα άλλα δίκυκλα, ίσως και να είναι λίγο απ' όλα. Το σημαντικότερο είναι ότι ο σχεδιαστής της DN-01 είχε μεγάλη διάθεση όταν την σκίτσαρε το αρχικό πρότυπο.
Υπάρχει σε δύο χρώματα, μωβ - μελιτζανί - πεθαμενατζίδικο και μαύρο. Εμένα μου αρέσει η πρώτη επιλογή. Έχω καταλήξει στο χρώμα. Το κακό είναι ότι, όπως αναφέρεται στο σχετικό σάιτ της Χόντα στην Ελλάδα, η τιμή ...αναμένεται. Ψάχνοντας λιγάκι παραπέρα στο ίντερνετ πιστεύω ότι όταν έρθει κατά εδώ, η τιμή του θα είναι 5ψηφιο νούμερο.
Δεν είναι τεράστια μηχανή. 700 περίπου κυβικά και 60 περίπου άλογα περιμένουν να τα δαμάσεις σε στροφές και ευθείες. Δεν είναι το μηχάνημα κτήνος που η διαδρομή Ελλάδα - Αυστρία είναι αυτή που ταιριάζει στο ύφος και τον χαρακτήρα της. Είναι ένα μέσο διαφυγής. Ένα δεμένο σύστημα εξαρτημάτων που φτιάχτηκαν μόνο για ...σένα! Ο προορισμός της διαδρομής μπορεί να είναι παντελώς άγνωστος. Και καλά κάνει. Δεν έχει σημασία να πας από το Α στο Δ ή στο Ζ ή άντε και στο Ψ. Το θέμα είναι η διαδρομή. Όπως και με τη ζωή ένα πράμα.
Εννοείται φυσικά, πως είναι ήδη φόντο στη διπλή οθόνη μου. Αυτή ακριβώς η φωτογραφία που έβαλα και στο συγκεκριμένο ποστ.
Θα ήθελα να ξέρετε, αν τύχει και σας περισσεύουν τίποτα 1000άρικα, ειλικρινά δεν θα με ενοχλήσει αν μου πείτε να τα κρατήσω για όσο μπορώ. Ακόμη και δανεικά δέχομαι (αγύριστα κατά προτίμηση). Μην σας αγχώνουν λοιπόν τα χρήματά σας. Μπορώ πραγματικά να σας βοηθήσω να απαλλαγείτε από αυτό το άγχος που δυστυχώς βιώνει η καταναλωτική κοινωνία μας σήμερα. Εγώ είμαι εδώ. Θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου να σας βοηθήσω. Αρκεί να δώσετε εσείς το χέρι (κατά προτίμηση όχι άδειο) και όλα θα πάνε καλά.
Καλημέρα σε όλους σας. Είστε πολύ καλή παρέα.