Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

Μας συγχωρείτε για τη διακοπή...

Σας ενημερώνω αγαπητοί μου, ότι το ΣΚ θα μεταβώ στη Θεσ/νίκη για:

- να παρευρεθώ (έχοντας την free entrance card! - μπου χα χα...) στην Infosystem, όπου θα έχω τη δυνατότητα εκτός των άλλων να "...καθίσω σε έναν ειδικό χώρο χαλάρωσης και ανάπαυλας, μεταξύ των επιχειρηματικών μου συναντήσεων με τους εκθέτες, όπου μπορώ να απολαύσω ελαφρά σνακς & αφεψήματα και να ξεφυλλίσω τον ημερήσιο τύπο..."

- να σηκώσω όλο το ΙΚΕΑ από τζίτζιλι - μίτζιλι μέχρι και σαβούρες του κ...

- να τα σπάσω όλα σε ένα (άτυχο ή τυχερό;) μαγαζί που θα μου κάτσει στο μάτι

- να επιδείξω το μαλλί μου (θεέ μου, τι ψωνάρα! - γεια σου Νούλη...)

...


Θα επανέλθουμε δριμύτεροι από βδομάδα. Λογικά τη Δευτέρα
Σας ευχαριστώ για τις επισκέψεις, τα σχόλιά σας και τη γενικότερη υποστήριξη (κάτι ξέρω εγώ!). Σας προειδοποιώ τέλος, ότι θα αναρτηθεί συντόμως ένα 10σέλιδο κείμενο το οποίο ενδέχεται να προκαλέσει μικροθύελλα σχολίων...

2 σχόλια:

  1. καλά να περάσεις
    και
    με το καλό
    να τα σπάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήταν πολύ καλά. Άσχετο με οτιδήποτε είχα σκοπό να κάνω - πετύχω, αλλά δεν έχει καμιά σημασία. Τελικά, αν είσαι ανοιχτός σε διάφορα, το πιο πιθανό είναι να περάσεις καλά όπου και αν είσαι, ότι και αν κάνεις στην τελική.
    Καλημέρα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή