Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008

Περί πίπας

Τι κοινό έχουν οι Fei Ma, ο Κυριάκος και ο Ανδρέας; Μα φυσικά καπνίζουν πίπα. 
Οι φωτογραφίες αποδεικνύουν του λόγου το αληθές.
Στην κατοχή μου έχω ένα μεταλλικό κουτάκι με καπνό Danske Club - Caramel και 4 φακελάκια Skandinavik - Aromatic (μπλιαχ), Mac Baren - golden blend, Amphora - Full Aroma, Mac Lintock - Orange Dream. Παλιότερα προτιμούσα μόνο τον Borkum Riff, κυρίως κεράσι ή τον μπλε. Βλέποντας τι παίζει από καπνό στη Γερμανία (αλλά και αλλού), παραγγείλαμε με τον Κυριάκο και μας ήρθε μια κούτα με 5-6 κουτιά καπνού. Η τιμή σχεδόν μισοτιμής από Ελλάδα και μάρκες που δεν θα βρίσκαμε εδώ. Από Ολλανδία πήρα αρκετούς με την ίδια σχεδόν διαφορά τιμής.

Μου κάνει εντύωση που όλοι σχεδόν (εκτός από τους αμερικάνικους) είναι Made in Denmark. Τι παίζει και όλοι παράγονται εκεί; Δεν ξέρω. Πάντως για τους καπνιστές φίλους - επισκέπτες του blog, έχω να δηλώσω ευθαρσώς ότι πρέπει να δοκιμάσετε μια φορά τουλάχιστον πίπα. Αλλά να γίνει από κάποιον-α που ξέρει τη διαδικασία: θέλει καλό καθάρισμα με τα ειδικά εξαρτήματα, σωστό πάτημα του καπνού και τρόπο καπνίσματος - τραβήγματος. Γενικά, η διαδικασία είναι άλλου τύπου από το τσιγάρο και σαφώς απευθύνεται σε μερακλήδες του χώρου.

4 σχόλια:

  1. εννοείς τον captain black κουμπάρε γιατί borgum riff μπλε δεν υπάρχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα σας! Είμαι νέος στο χώρο και προσφάτως δοκίμασα τον captain black royal και έπαθα πλάκα
    (ελπίζω να μην είναι ιδέα μου). Το πλρόβλημα είναι ότι είναι αρκετά δυσεύρετος. Γνωρίζετε που μπορώ να βρω;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέτρο καλημέρα. Όντως είναι πολύ καλός ο Captain Black. Αν και δοκιμάσαμε και κάποιους άλλους μετά... Ο Κυριάκος που άφησε το πρώτο σχόλιο είναι κουμπάρος μου και ο ίδιος έχει κάνει μερικές παραγγελίες από εξωτερικό σε πολύ καλές τιμές που είναι τουλάχιστον οι μισές από Ελλάδα. Θα του πω να μπει εδώ και να γράψει περισσότερα.
    Καλές παραγγελίες... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή