Τετάρτη 6 Αυγούστου 2008

Όνειρο δεμένο στο μουράγιο...


Τελικά το τραγούδι από τα Παρατράγουδα της Αννίτας, με τον ...Κολλημένο Κάπως, που λέει: "...κόλλημα, κόλλημα μεγάλο..." μου ταιριάζει γάντι!

Τι μηχάνημα είναι αυτό; Τι κούκλα σε δυο ρόδες είναι; Τι θεά... Οκ, σταματάω. Η μηχανή είναι της Χόντα, το μοντέλο λέγεται DN-01 και σύντομα θα έρθει και στην Ελλάδα. Τα σχόλια που πήρα δείχνοντάς της ήταν του στυλ, "μοιάζει με σφυροκέφαλο καρχαρία", "κάτι σε κουνούπι μου κάνει", "πω πω τι είναι αυτό ρε!" και λοιπά τοιαύτα.

Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορείς να μην την κοιτάξεις. Δεν περνάει δίπλα σου και εσύ μιλάς στο κινητό απερίσπαστος/η. Είναι, κακά τα ψέματα, μηχάνημα που φωνάζει, ουρλιάζει, τσιρίζει "κοίτα με τώρα!". Μοιάζει με διάφορα άλλα δίκυκλα, ίσως και να είναι λίγο απ' όλα. Το σημαντικότερο είναι ότι ο σχεδιαστής της DN-01 είχε μεγάλη διάθεση όταν την σκίτσαρε το αρχικό πρότυπο.

Υπάρχει σε δύο χρώματα, μωβ - μελιτζανί - πεθαμενατζίδικο και μαύρο. Εμένα μου αρέσει η πρώτη επιλογή. Έχω καταλήξει στο χρώμα. Το κακό είναι ότι, όπως αναφέρεται στο σχετικό σάιτ της Χόντα στην Ελλάδα, η τιμή ...αναμένεται. Ψάχνοντας λιγάκι παραπέρα στο ίντερνετ πιστεύω ότι όταν έρθει κατά εδώ, η τιμή του θα είναι 5ψηφιο νούμερο.

Δεν είναι τεράστια μηχανή. 700 περίπου κυβικά και 60 περίπου άλογα περιμένουν να τα δαμάσεις σε στροφές και ευθείες. Δεν είναι το μηχάνημα κτήνος που η διαδρομή Ελλάδα - Αυστρία είναι αυτή που ταιριάζει στο ύφος και τον χαρακτήρα της. Είναι ένα μέσο διαφυγής. Ένα δεμένο σύστημα εξαρτημάτων που φτιάχτηκαν μόνο για ...σένα! Ο προορισμός της διαδρομής μπορεί να είναι παντελώς άγνωστος. Και καλά κάνει. Δεν έχει σημασία να πας από το Α στο Δ ή στο Ζ ή άντε και στο Ψ. Το θέμα είναι η διαδρομή. Όπως και με τη ζωή ένα πράμα.

Εννοείται φυσικά, πως είναι ήδη φόντο στη διπλή οθόνη μου. Αυτή ακριβώς η φωτογραφία που έβαλα και στο συγκεκριμένο ποστ.

Θα ήθελα να ξέρετε, αν τύχει και σας περισσεύουν τίποτα 1000άρικα, ειλικρινά δεν θα με ενοχλήσει αν μου πείτε να τα κρατήσω για όσο μπορώ. Ακόμη και δανεικά δέχομαι (αγύριστα κατά προτίμηση). Μην σας αγχώνουν λοιπόν τα χρήματά σας. Μπορώ πραγματικά να σας βοηθήσω να απαλλαγείτε από αυτό το άγχος που δυστυχώς βιώνει η καταναλωτική κοινωνία μας σήμερα. Εγώ είμαι εδώ. Θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου να σας βοηθήσω. Αρκεί να δώσετε εσείς το χέρι (κατά προτίμηση όχι άδειο) και όλα θα πάνε καλά.

Καλημέρα σε όλους σας. Είστε πολύ καλή παρέα.

11 σχόλια:

  1. Αντρέα δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά οφείλω να σου πω την γνώμη μου:
    Πολύ κακό για το τίποτα...
    Φρου φρου και αρώματα...

    Τώρα που μπαίνεις σιγά σιγά στον χώρο θα πρέπει να σκέφεσαι πιο μοτοσικλετιστικά.

    Οδηγικά πολύ φοβάμαι (από ότι βλέπω αλλά και από τα τεχνικά της χαρακτηριστικά) ότι θα είναι εντελώς άχρωμη.
    Και αν αυτό σου φαίνεται μακρινό πίστεψέ με, αν συνεχίσεις με τον ίδιο ενθουσιασμό να οδηγάς, θα φτάσεις σε αυτό το σημείο σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Honda CBF 600
    1) Πραγματική μηχανή που ξέρει τι είναι
    2) Αρκετή δύναμη για σένα
    3) Προσιτή στην τιμή
    4) Αξιόπιστη σαν Honda αλλά και πολλά χρόνια στην παραγωγή
    5) Ιδανική για μεσαίες και μεγάλες αποστάσεις με αξιοπρεπείς ταχύτητες και με συνεπιβάτη και μπαγάζια
    6) Καλή συμπεριφορά σε κακό οδόστρωμα ....όχι όμως και σε χώμα.

    Smaroarte

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Honda Dn-01
    1) Κουκλάρα μηχανή που ξέρει τι θα κάνει για μένα
    2) Αρκετή δύναμη για μένα
    3) Αδιάφορη η τιμή της μπροστά στο όλο σύνολο
    4) Αξιόπιστη σαν Honda (πολλά χρόνια στην παραγωγή)
    5) Ιδανική για μεσαίες και μεγάλες αποστάσεις με αξιοπρεπείς ταχύτητες
    6) Καλή συμπεριφορά στα οδοστρώματα που θα κινούμαι
    7) Είμαι νέος στο χώρο και κοιτάω νέα μοντέλα, οι παλιοί κοιτάνε και πίσω...
    8) Μου αρέσει εξωτερικά τρελά, ακόμη και το χρώμα της, έχω ιταλικές ρίζες και απαιτήσεις στο σχεδιασμό (βλ. άσπρο Α5), άρα οκ και εδώ
    9) Βρήκα σπόνσορα για τα ταξίδια μου που δουλεύει σε ένα γραφείο στην περιφέρεια ΑΜΘ και θα με τροφοδοτεί συνέχεια

    Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντάξει με κάλυψες...

    Άλλωστε στο είπα ότι δεν είχα πρόθεση να σε μεταπείσω..
    Οπότε σταματώ εδώ και εύχομαι να την αποκτήσεις σύντομα...

    Y.Γ.: Αυτό με πλήγωσε...
    "7) Είμαι νέος στο χώρο και κοιτάω νέα μοντέλα, οι παλιοί κοιτάνε και πίσω..."

    - Smaroarte

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άντε να το σώσω λιγάκι: "ο νέος είναι ωραίος, ο παλιός είναι αλλιώς". Είσαι αλλιώς ρε αλάνι; Εγώ είμαι ωραίος. Μπορείς και συ αν γίνεις "νέος".

    Καλημέρα στο σεκέρ παρέ με παγωτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ξέρω πόσο νέος δείχνω (μάλλον μεγαλύτερος από ότι είμαι) αλλά νιώθω πολύ νεώτερος...

    Ειδικά μετά την 2η κατα σειρά ετήσια ανάβασή μου στην Ελατιά το περασμένο ΣΚ με το ποδήλατο νιώθω ακόμη νεώτερος...

    Μπορεί να ένοιωσα "πιο κοντά στον Δημιουργό μου" που λένε από την εξάντληση, αλλά το συναίσθημα ικανοποίησης και ολοκλήρωσης στα 1500 περίπου μέτρα υψόμετρο και μετά από 8 ώρες "Αισχρής" ανηφόρας, θα μου πάρει τουλάχιστον μέχρι τον επόμενο Ιούλιο να το ξεχάσω, οπότε και ελπίζω (αν είμαι γερός) να ξανανέβω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τώρα τι να σου πω;
    (ο) Ότι καλά κάνεις; Καλά κάνεις.
    (ο) Ότι έχεις κολλήσει; Ναι.
    (ο) Ότι είσαι φευγάτος που και που; Ναι που και που.

    Να σου πω κάτι; Τελείως μεταξύ μας, δεν αλλάζω με κανένα ποδήλατο αυτό που αισθάνομαι (και καλά κάνω και καλά κάνεις) με τη μηχανή όταν πηδάω πάνω της και όταν με ταξιδεύει η καριόλα.

    Χθες γνώρισα την Αγγελική, η οποία μου είπε ότι έμαθε να οδηγεί με μια GSXR και με αυτήν έδωσε δίπλωμα οδήγησης. Το έψαχνε να τρέξει σε αγώνες, αλλά δεν έκατσε στην τελική. Ειναι στα 30 και όποτε ανεβαίνει σε μια μηχανή αισθάνεται ακόμη ρίγη. Δεν είναι γαμάτο; Να πω την αλήθεια ένοιωσα λίγο μπέμπης όταν μου τα έλεγε...

    Σχετικό-άσχετο: όταν πήγα Ξάνθη (τότε που συναντηθήκαμε στη Χωριστή) στο δρόμο, ένας μηχανόβιος με χαιρέτισε. Δεν είμαι συνηθισμένος και δεν απάντησα. Τους επόμενους δύο σταματημένους μηχανόβιους που είδα μπαίνοντας στην Ξάνθη, με κοίταξαν που ερχόμουν κατά εκεί και τους χαιρέτισα πρώτος! Ανήκω σε κλαμπ επίσημα (μην γελάς ρε!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν γελάω καθόλου...
    Απλά εγώ προσωπικά δεν μπόρεσα - και τελικά ίσως δεν ήθελα - να ενταχθώ πλήρως στο "κλαμπ" όπως το είπες...
    όχι πως είναι κακό αλλά εγώ τελικά είμαι αρκετά μοναχικός στα χόμπυ μου και δύσκολος στις παρέες μου.
    Ίσως να ήταν τελικά και αυτός ένας παράγοντας που με οδήγησε μετά από 20 περίπου χρόνια πάνω σε μηχανές να ασχοληθώ με το ποδήλατο.

    Όπως και να έχει είναι καλό να χαιρετάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά ρε αλητόγερε, δεν πήγες Άρδα; Εγώ δεν πρόκειται να πάω. Δεν μου κάνει καθόλου κλικ η όλη φάση. Είμαι στο κλαμπ, αλλά ανήκω πρώτα σε μένα.

    Δύσκολος στις παρέες σου; Μα γιατί το λες; Μόνο 2 μήνες μετά ήρθες και είδαμε τη μηχανή! 6 μήνες μετά θα μου πεις για το γιαούρτι να έρθω! Γιατί λοιπόν, λες τέτοιες ανοησίες;

    Το γιατί ασχολήθηκες με το ποδήλατο νομίζω ότι δεν είναι αυτό που λες. Απλά έτσι μπορεί να έχει γίνει η ζωή σου! Ώπα... Πως το έδεσα ο π.....!

    Γεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπα μάλλον το αντίθετο...
    Τ πράγματα πάνε όλο και καλύτερα (εκτός από το θέμα που ξέρεις με την Σ...ώ)
    Και να ξέρεις ότι όσο περισσότερο ποδήλατο κάνω, τόσο λίγότερο ποδήλατο θα είναι η ζωή μου.
    Αν κάποιοα στιγμή με δεις να μην κάνω τίποτα...ποδήλατο, βουνό, μπαξέ ή ότι άλλο με τραβάει την δεδομένη στιγμή τότε να ξέρεις ότι κάτι δεν πάει καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή