Παρασκευή 8 Αυγούστου 2008

Dramaica 2008

Χθες βράδι ήμουν στο χώρο της Αγ. Βαρβάρας για να ακούσω και μερικά τραγουδάκια από τις συναυλίες του Dramaica 2008.

Η παρέα πολύ ζεστή, κόσμος πηγαινοερχόταν, καθοτανφεύγαν στο τραπέζι μας γνωστοί και φίλοι, το τραπέζι σε προνομιακή θέση στην Ατλαντίδα. Καθήσαμε 3-4 ώρες! Όταν σηκώθηκα σκεφτόμουν πως θα είμαι άραγε από πίσω. Ένοιωθα τον ...ποπό μου να έχει πάρει στο σχήμα της σκληρής τετράγωνης ξύλινης σκηνοθετικής καρέκλας. Αν περνάς καλά όμως δεν τα υπολογίζεις αυτά.

Πλάκα - πλάκα, Ατλαντίδα, Ύδραμα, Μύλος τίγκα από κόσμο λόγω των εκδηλώσεων. Τρ-Τε-Πε τους έκατσε καλά. Και καλά που τους έκατσε βεβαίως... Στην φωτογραφία (επάνω δεξιά) είμαι εγώ από χθες την ώρα που τραγουδούσαμε το "θάλασσά μου σκοτεινή". Είμαι στην τελευταία σειρά, στη μέση.  Φύγαμε από Ατλαντίδα λίγο μετά τη 1. Ήμουν πτώμα. Ήθελα να οριζοντιώσω οτιδήποτε διαθέτει το κορμί μου (θεϊικό, απερίγραπτο, μοναδικό κλπ κλπ - ξέρω...) γιατί ήταν μια μέρα, όχι απλά γεμάτη, ...τιγκάτη!

Ε, λοιπόν αυτό το καλοκαίρι εξελίσεται πολύ - πολύ γρήγορα. Το καλό ή το τέλειο της υπόθεσης είναι ότι βγαίνω με "άπειρο" κόσμο, γνωστούς, φίλους και συγγενείς που υπάρχει χημεία μεταξύ μας και περνάω πάρα πολύ καλά.  Το κακό είναι ότι πρέπει να κοιμάμαι που και που τα βράδια. Χθες π.χ. κοιμήθηκα κατά τις 3 και ξύπνησα 7. Αυτό γίνεται σχεδόν κάθε μέρα. Αντέχω ο κωλόγερος! Ακόμη.

Επιστρέφοντας στο Dramaica μπορώ να πω ότι κάθε χρόνο τα πάει όλο και καλύτερα. Μπράβο στους οργανωτές. Ειδικά φέτος έκλεισαν καλά ονόματα που ξεσήκωσαν τον κόσμο. Δίνουν ένα έντονο χρώμα τα βράδια στην πόλη. Και το έχει ανάγκη τόσο πολύ. Του χρόνου ακόμη καλύτερα!

Νίκη και Μάιρα έπρεπε να πάτε χθες στην Αγ. Βαρβάρα! Αντί αυτού όμως προτιμήσατε να πιείτε ποτάκι ή να φάτε καμμένα μπριζολάκια...

Άσχετο: Τι να μην κάνετε στο πρώτο σας ραντεβού --> εδώ.

16 σχόλια:

  1. Αν κ πρωί κ αγουροξυπνημένη, μου 'ρθε να πιώ στις όμορφα τιγκάτες μέρες! Είθε λοιπόν, να 'χουμε πολλές απ' αυτές και φυσικά αντοχές.
    - Νούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία ήταν η αλήθεια αλλά ένιωθα σαν να είμαι στην 5ήμερη! Μόνο παιδιά έβλεπα σε κάποια φάση από όλα τα γυμνάσια και τα λύκεια!
    Θα πάθεις υπερκόπωση στο τέλος του καλοκαιριού εσύ....δεν τη γλιτώνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να πιω και εγώ (πάλι?) με τη σειρά μου για τις τιγκάτες μέρες.

    Να πιω (ωχ) για τις μοναδικές αναμνήσεις από την 5ημερη (πήγα; πήγα...).

    Να πιω για τα παιδιά των γυμνασίων (ναι...), των λυκείων (...) και των δημοτικών όμως!

    Να πιω τλος κια στνη υπρκόπση που ερχτι!

    Καλμερα σς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Αντρέα...
    σου εύχομαι κάθε χρόνο και νεώτερος...
    ότι βρεις και σ΄αρέσει ξεζούμισέ το.
    Στα λέει αυτά κάποιος που στην ζωή του ήταν πάντα αρκετά μετρημένος, συγκρατιμένος και προσεκτικός.
    Το παλεύω όμως σιγά σιγά..

    "Καλά πας, συνέχισε"
    - Smaroarte

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να σου πω "μια από τα ίδια και σε σένα;". Όχι...

    Κάνε αυτό που νοιώθεις απλά. Αυτό ναι, στο εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δραμάικα... κλασσική περίπτωση να τσεπώσουν κάποιοι χιλιάρικα. Και ποιος μου λέει εμένα ότι δεν έγινε χρήση ναρκωτικών ουσιών σε σκοτεινά μέρη; Άσε που μερικοί φιλιώντουσαν αισχρά μπροστά στον κόσμο. Είναι όλοι τους σατανιστές. Κανονικά πρέπει να πάνε φυλάικα όλοι οι υπεύθυνοι.

    - Τίμ(ι)ος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νούλη...
    προσοχή στις τιγκάτες μέρες... να μη τα πίνεις σε μαγαζιά που έχουν πισίνα...
    ξέρεις... μπορεί να θέλεις να περάσεις από πάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξέχασα να πω καλημέρα..

    Καλημέρα σε όλους λοιπόν...

    και με το όνομά μου να φαίνεται...

    Καλύτερα έτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλαράκι Τίμ(ι)ε, καλώς ήρθες στην παρέα μας. Μου αρέσει το στυλάκι σου. Φαντάζομαι ότι γράφεις ειρωνικά όλο αυτό για το Dramaica. Αν όντως είναι έτσι, μου αρέσεις. Αν όχι, μου αρέσεις και πάλι... ;-)

    Νούλη: μπορεί και να θελήσω να χωρίσω τα νερά ρε συ... Πάντως, όχι. Ποτέ δεν γίνομαι τούρλα. Και αν γίνομαι... δεν το θυμάμαι! ;-))

    Smaroarte: πριν το δηλώσεις ευθαρσώς ποιος είσαι, το έψαξα λιγάκι και βρήκα και ποστ στο cyclist. Χα! ;-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά από σένα δεν πίστευα ποτέ ότι θα κρυφτώ...
    Απλά την σχέση μου με το διαδίκτυο την ξέρεις οπότε μου πήρε κάνα δυο μέρες για να πιάσω τα βασικά...
    Τώρα πιστεύω θα τα λέμε...

    Υ.Γ. Γεια σου Νούλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Asxeto:

    An den to exeis dei, des to
    http://www.mycorner.gr/blog/view/id_4325/title_ti-na-mhn-kanete-sto-prwto-rantevou/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. elli, πάλι έγραψες! Τέλειο το βιντεάκι και γι΄ αυτό το πρόσθεσα στο τέλος του post.

    Τι λες θέλεις να γίνεις και εσύ διαχειριστής να δίνεις το δικό σου τρόπο ζωής - γραφής - τέχνης - διαφυγής - ή άλλο τι εδώ μέσα;

    Άσχετο ίσως: αλλά είσαι η πρώτη που στο προτείνω. Αυτό κάτι λέει...

    Φιλάκια κούκλα μου. Και στον Νίκο. Και στις δυο κορούλες σας.

    (Για βόλτα με τη FreeWind είμαι πάντα διαθέσιμος όπως ξέρεις...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η elli με δύο παιδιά και στέλνει τέτοια βιντεάκια για ...πρώτο ραντεβου; Μπράβο φάση. ΠΟλύ ελεύθερη σχέση πρέπει να έχουν με τον δικό της. Τι να πω; Κολασηηη.η...η.η.η.....

    - Τίμ(ι)ος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να σου πω κάτι; Δεν είναι και πολύ έξυπνο να κρίνεις άλλους. Κανέναν άλλο. Ποτέ δεν ξέρεις και δεν μπορείς να ξέρεις τόσα πολλά ώστε να εκφράζεσαι με τέτοιο τρόπο.

    Θα σε βοηθήσει να μην σκέφτεσαι με ταμπέλες, μονοπάτια, πρέπει και επιβάλλεται.

    Μπορείς απλά να νοιώσεις τον θόρυβο από τα μαλλιά σου καθώς ο αέρας τα μπερδεύει όταν δύει ο ήλιος σε μια ερημική παραλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συμφωνώ απόλυτα σε αυτά που λες. Ειδικά με το τελευταίο δεν ξέρεις πως ένοιωσα. Μου θύμισες κάτι που νόμιζα ότι το είχα ξεχάσει. Σαν όνειρο μου ήρθε ξανά στο μυαλό... Τι να σου λέω τώρα!
    Sorry για την ερώτηση (αν θέλεις απαντάς), ποια είναι η κατάστασή σου (πχ άγαμος, έγγαμος, διαζευγμένος......) ?

    - Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χμ... αν πω ελεύθερος (ανύπαρκτη κατηγορία σε δηλώσεις, αιτήσεις, πιστοποιητικά κλπ) σου κάνει;

    Επισήμανση: Την αναφέρω έχοντας πλήρη επίγνωση της έννοιάς της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή